Web Analytics Made Easy - Statcounter

متانت گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور، هواپیماها با ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله اجتماعی برای پرواز اقدام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا متانت» شامگاه امروز(پنجشنبه 8 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ناظران سلامت در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: ناظران مستقر در فرودگاه بین المللی گرگان به موضوع رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده مسافران از ماسک در فضای داخل ترمینال، پرسنل شرکت های هواپیمایی و غیره نظارت خواهند داشت.

 

متانت بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور، هواپیماها با 60 درصد ظرفیت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نسبت به پرواز اقدام می کنند و این دستورالعمل از یکم آبان ماه اجرایی شده است.

 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مسافران در تمامی پروازها بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و دستمال مخصوص ضدعفونی بین مسافران  توزیع می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان به ضدعفونی فضای فرودگاه به صورت مستمر اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه فرودگاه های استان گلستان در راستای حفظ سلامت مسافران در تلاش است که همه دستورالعمل های ستاد کرونا را اجرایی کند.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت دستورالعمل های بهداشتی جابه جایی مسافر مدیرکل فرودگاه های گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵ جامعه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس