Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه سی ان ان با توجه به داده های خود نوشت: برخلاف آمارهای رسمیوزارت بازرگانی ،  بحران کرونا همچنان تهدیدی عظیم برای اقتصاد آمریکا است.

به نوشته سی ان ان، بحران اقتصادی که نتیجه شیوع ویروس کرونا در آمریکا است با گسترش دوباره همه گیری می تواند مجددا اقتصاد کشور را زمین گیر کند.

روند بهبود اقتصاد آمریکا در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ در حالی صورت می گیرد که لغو محدودیت های تجاری تا حدود زیادی باعث شد تا روند کسب و کار به دوران سابق خود بازگردد اما با شیوع مجدد کرونا و اعمال محدودیت های جدید انتظار می‌رود که نرخ تولید ناخالص آمریکا دوباره شاهد روند نزولی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال شیوع کرونا و تاثیر بسزای آن بر اقتصاد، وزارت خزانه داری آمریکا در ماه گذشته اعلام کرد که کسری بودجه دولت در سال مالی جاری از ۳ تریلیون دلار عبور کرده و احتمالاً تا پایان سال به بیش از ۳.۳ تریلیون دلار خواهد رسید.

بر اساس گزارشی که دفتر بودجه کنگره آمریکا (CBO) منتشر کرد، انتظار می‌رود کسری بودجه دولت آمریکا در پایان سال مالی جاری به بیش از ۳.۳ تریلیون دلار برسد که این رقم بیش از ۲ برابر رکورد قبلی (۱.۴ تریلیون دلار در سال ۲۰۰۹) است.

گزارش وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد که بیش از نیمی از این کسری بودجه ناشی از سیاست‌های انبساطی دولت این کشور برای مقابله با اثرات اقتصادی بحران کرونا بوده است؛ سیاست‌هایی که تاکنون به نتیجه قابل‌توجهی ختم نشده است.

طبق آخرین آمارهای رسمی، تاکنون بالغ بر ۹ میلیون و ۱۴۵ هزار نفر در آمریکا به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۲۳۳ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا هم از لحاظ تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و هم از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری، با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر کشورها در رتبه نخست جهان قرار دارد.

برچسب‌ها شبکه سی ان ان کرونا وزارت خزانه داری آمریکا دولت آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه سی ان ان کرونا وزارت خزانه داری آمریکا دولت آمریکا شبکه سی ان ان کرونا وزارت خزانه داری آمریکا دولت آمریکا اخبار کنکور تریلیون دلار ان کرونا سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسلان جنوبی، امروز پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، است.

پنجه‌ی عقاب، عنوان عملیاتی متجاوزانه به خاک ایران اسلامی که قرار بود برای آمریکا پُر از دستاورد باشد، اما تبدیل شد به کابوسی تمام ناشدنی.

امسال مردم در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را گرامی داشتند که عملیات تنبیهی وعده صادق جِراحتی دیگر شده است بر پیکر ظلم و استبداد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان