Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین حسن آصفی با اشاره به اعزام تیم داوطلبان هلال احمر استان متشکل از پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک، پیراپزشک و.. در قالب طرح نذر آب ۳ به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این مدت سه هزار و ۳۸۴ نفر از بیماران و نیازمندان این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان هلال احمر بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی ۴ پزشک متخصص به ۸۵۶ بیمار و بهره ور، ۲ پزشک عمومی به یکهزار و ۳۲ بیمار و بهره ور، دندانپزشک به ۱۲۷ بهره ور و ۷ پیراپزشک به یکهزار و ۱۱۶ بیمار و بهره ور بوده است.

آصفی درباره توزیع اقلام بهداشتی در طرح نذر آب ۳، عنوان کرد: ۲۵۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی در طرح نذر آب ۳ در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفته است و ۸۳۰ میلیون ریال نیز ارزش اقلام دارویی اهدا شده به مردم بوده است.

وی بیان کرد: ۶۹۵ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی یکهزار و ۳۹۰ میلیون ریال، ۸۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ریالی ۶۴۰ میلیون ریال، پنج هزار و ۳۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی ۲۱۰ میلیون ریال، یکصد بسته اسباب بازی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال، ۵ هزار عدد بطری آب معدنی به ارزش ریالی ۶۰ میلیون ریال میان متاثران از خشکسالی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به توزیع اقلام آموزشی میان افراد مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: در حوزه آموزشی یکهزار و سیصد مورد اقلام کمک آموزشی به ارزش ریالی ۵۰ میلیون ریال میان ۶۲۰ بهره ور توزیع شد و در حوزه بهداشت محیط هم ضد عفونی مراکز درمانی و مدارس و کلر زنی مخازن آب، به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سایر حوزه‌ها شیر خشک به تعداد ۷۰۰ بهره ور به ارزش ریالی ۱۶۱ میلیون ریال و ۲۰ تن آرد جهت ۸۰۰ بهره ور به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال تأمین و توزیع شد که جمع ارزش نهایی این خدمات در حوزه‌های آموزشی، بهداشت محیط و سایر حوزه‌ها یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال بوده است.

کد خبر 5059524

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر قزوین نذر آب ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل ارزش ریالی میلیون ریال هلال احمر بهره ور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه