Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزیر آموزش و پرورش در توئیتی نوشت: «با تلاش همکارانم در وزارتخانه و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه لایحه رتبه‌بندی معلمان تهیه و به دولت تقدیم شد. معاون اول محترم رئیس‌جمهور دستور دادند تا در کمیسیون امور اجتماعی دولت با قید فوریت بررسی شود.»

کد خبر 561114 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش رتبه‌بندي معلمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش رتبه بندي معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت مقام معلم بخش بوشکان در سالن اجتماعات شهر کلمه اظهار کرد: بسیار خوب است که مبانی فکری شهید مطهری را برای فرزندان خود تبیین کنیم که برای نسل امروز راهگشا است.

وی با اشاره به سرکشی به مدارس بخش بوشکان اضافه کرد: معلمان این بخش در شرایط سختی هستند و با حداقلی‌ترین حقوق و مزایا در سخت‌ترین شرایط مشغول خدمت هستند که از همه معلمان این بخش تقدیر می‌کنم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مشکلات و چالش‌های معلمی آشنا هستم بیان کرد: کار معلمی نسبت به گذشته سخت و سخت‌تر شده است و معلم امروز باید به روز باشد.

وی گفت: در مجلس یازدهم مطالبه معلمان یعنی قانون رتبه‌بندی تصویب شد که بسیار مهم بود و امروز مطالبه ما از دولت اجرای صحیح این قانون است و در این راستا استیضاح وزیر آموزش و پرورش را با چند هدف از جمله این هدف دنبال کردیم.

رضایی افزود: در برنامه هفتم توسعه نیز موارد خوبی مصوب شد که اگر دولت به خوبی اجرا کند، مسائل معلمان و آموزش و پرورش تا حد بسیار زیادی رفع می‌شود.

وی تقویت نیروی انسانی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان را یک اولویت مهم دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با تحقق برنامه‌ها شاهد آینده بهتری در این شهرستان باشیم.

کد خبر 6098745

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند