Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@17:19:19 GMT

ترامپ همسر بایدن را مسخره کرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۱۶۸۹

ترامپ همسر بایدن را مسخره کرد

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، دونالد ترامپ در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت آریزونا در حالی که درباره کاملا هریس صحبت می کرد با بی احترامی به همسر جو بایدن وی را زنی چاق خواند و وی را مسخره کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در شهر بول هد در ایالت آریزونای آمریکا گفت:او (کاملا هریس) در یک تجمع انتخاباتی گفت که وضعیت من اسفناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او نسبت به جوبایدن خواب آلود بسیار باهوش‌تر است. اما من هم اکنون می‌توانم بگویم که شاهد وضعیت متفاوتی هستم. آن‌ها به شدت درمانده شده اند. آن‌ها به شدت مایوس شده اند. آن‌ها کاملا مایوس شده اند. اما خود را به بی تفاوتی نزده ایم. شما اظهارات دیروز او (بایدن) را دیدید. او مرا با اسم جورج خطاب کرد. او مرا جورج خطاب کرد. این غیرقابل باور است. من نمی‌دانم که باید خوشحال باشم یا نباشم. همسر وی هم در کنارش ایستاده بود. او خیلی چاق است.

وی افزود:شما می‌توانستید شاهد این موضوع باشید که او (بایدن) تحت استرس قابل توجهی بود. در یکسال گذشته آن‌ها به روشی دیوانه وار حرکت می‌کنند. آن‌ها همانند افراد دیوانه عمل می‌کنند. اما وضعیت من بسیار خوب است. من از همه شما متشکرم. متشکرم. من شما را دوست دارم. این عباراتی بوده است که بایدن به کار برده است و به نظرم رسانه‌های جعلی هم وجود این عبارات اشتباه را پذیرفته اند. رسانه‌های جعلی شمار حضار را در اینجا نشان نمی‌دهند. آن‌ها هرگز این کار را انجام نمی‌دهند. آن‌ها دوست ندارند که شمار حضار را نشان دهند. آن‌ها دیروز اشتباهات باراک اوباما را نشان دادند. دوربین‌ها خاموش شده بودند. تنها ۲۰ نفر در آنجا حضور داشتند. دیروز هم ۱۰ نفر در زمان سخنرانی جوبایدن خواب آلود حضور داشتند.

پربیننده ترین ترامپ به «آی‌سی‌یو» منتقل شد! بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند ترامپ بعد از کرونا! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن انتخاب دوباره ترامپ انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، رستگاری با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، افزود: محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 
وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد