Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بهتر است به مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس زمان بدهیم و او را زود قضاوت نکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. سمیعی یکی از مدیران جوان ورزش کشور است که در کارنامه‌اش سابقه مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و حضور در بخش مدیریت امنیتی و انتظامی فدراسیون فوتبال دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مهدوی در خصوص انتخاب سمیعی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا، عنوان کرد: بسیار خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های فراوان در شرایط سخت و بحرانی که باشگاه پرسپولیس قرار دارد بالاخره مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. البته که مورد پسند قرار گرفتن وی بحث مفصلی است چراکه هواداران کادر فنی و بازیکنان تیم دیدگاه‌های مختلفی دارند.

وی ادامه داد: بدون تردید وزیر ورزش ترجیح داده تا فرد مورد توجه خودش را به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کند ولی مسلماً طرفداران و اعضای تیم خواسته‌های دیگری دارند. آنها پرسپولیس کسی را می‌خواستند که از ریشه باشگاه باشد چون احساس مسئولیت بیشتری می‌کند. مسلماً موفقیت‌های سال‌های اخیر سرخ‌پوشان در سایه زحمات کادر فنی و بازیکنان بوده است. چه زمانی که برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون بودند و چه در حال حاضر که یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرش زحمت می‌کشند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: پرسپولیس و استقلال حرف اول را در فوتبال ایران می‌زنند و مدیریت در این باشگاه‌ها شخصیت موردنظر خودش را می‌طلبد. ای کاش پیش از انتخاب آقای صمیمی با پیشکسوتان پرسپولیس مشورت می‌شد. البته که ایشان در مدیریت‌های مختلف موفق بودند که مورد اعتماد وزیر ورزش قرار گرفتند و در پرسپولیس مدیرعامل شدند. البته گذشت زمان همه چیز را ثابت می‌کند.

وی تأکید کرد: رزومه برای انتخاب مدیر شرط است اما فراموش نکنیم که در پرسپولیس نیاز به حضور مدیر ورزشی حس می‌شد. مدیری که سابقه مدیریت آن هم در باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال را داشته باشد. در مجموع بهتر است قضاوت نکنیم و اجازه دهیم در گذر زمان همه چیز مشخص شود. مطمئن هستم عزیزانی که آقای سمیعی را انتخاب کردند به دنبال آن هستند تا مسائل حاشیه‌ای این باشگاه حل شود.

مهدوی تصریح کرد: پرسپولیس در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را به مدد همدلی کادر فنی، بازیکنان و هواداران به دست آورده و البته که مدیریت‌های پیشین حواشی مختلفی برای این باشگاه ایجاد کردند. بنابراین آقای سمیعی باید در وهله اول مشکلات اقتصادی را حل کند چون همه معضلات و مشکلات به خاطر مسائل مالی است. تیم پرسپولیس اگر دغدغه مالی نداشته باشد می‌تواند به شرایط عالی برگردد و فتح لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نماینده سرخ‌پوش ایران نیست.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمدرضا مهدوی جعفر سمیعی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدمهدی احمدی در آئین واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: هزینه و مدل منابع مصرفی که برای پرسپولیس تدارک دیده ایم باید این باشگاه را از دریافت تسهیلات بی نیاز و به سوی درآمدزایی سوق دهیم. بودجه‌هایی برای پرسپولیس در نظر گرفته ایم که به سر فصل مسئولیت‌های اجتماعی مربوط می‌شود و از این سو بانک‌ها می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

سرفصل‌های درآمدزایی در جلسه کنسرسیوم مطرح می‌شود

او ادامه داد: ما در هفته آینده جلسه کنسرسیوم بانکی خواهیم داشت و سرفصل‌های درآمدزایی در آن بیان می‌شود. طبق مصوبه شورای پول و اعتبار بانک‌ها می‌توانند در قالب مدیریت پیمان یا سایر روش‌هایی که برای مدیریت وجود دارد، مدیریت باشگاه پرسپولیس را به بخش‌های دیگر واگذار کنند که این مورد تناقضی با حضور بانک‌ها در هیأت مدیره باشگاه ندارد. اولویت ما واگذاری مدیریت باشگاه به شهرداری تهران است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. ما تاکنون از طریق صدور کارت‌های هواداری برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ضرفیت برند هر دو باشگاه استفاده کرده ایم اما موضوع مهمی که اکنون مطرح خواهد بود، این است که این ظرفیت را به بلوغ برسانیم.

انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برعهده بانک شهر است

احمدی افزود: ۳ کرسی هیأت مدیره و همچنین انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر عهده بانک شهر خواهد بود و بانک‌های تجارت و ملت هر کدام دارای یک عضو هیأت مدیره خواهند بود و رئیس هیأت مدیره باشگاه را انتخاب می‌کنند.

کارت هواداری و نئو بانک‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تراکنش‌های بانکی به باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد یا خیر، گفت: بله در قالب نئو بانک و کارت‌های هواداری به درآمد زایی باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد.

مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: انتظاراتی که ما از اشتیاق هواداران برای صدور کارت‌های هواداری چه از سوی باشگاه پرسپولیس و چه از استقلال برآورده نشده است اما ما به کار خود ادامه می‌دهیم و امیدوارم در این زمینه به بلوغ هم برسیم.

کد خبر 6087583 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید