Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که محمد نادری بازیکن جدید این تیم، پول رضایت‌نامه‌اش را خودش پرداخت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی عبدیان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره اخبار مربوط به جدایی مهدی‌پور از استقلال گفت: جدایی مهدی پور را قویا تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال با نظر محمود فکری، مهدی پور را جذب کرده و تمام بازیکنان با نظر کادرفنی جذب یا تمدید می‌شوند و طبق آخرین صحبتی که من با آقای فکری داشتم، تمایل به حفظ مهدی‌پور داشتند.

وی افزود: انتشار چنین اخباری تنها به برهم خوردن تمرکز بازیکنان منجر می‌شود. قرارداد مهدی پور با استقلال سه ساله است. ما به او نیاز داریم و به هیچ وجه خبر منتشر شده صحت ندارد.

عبدیان درباره وضعیت رضایت‌نامه محمد نادری و شایعاتی پیرامون رقم رضایت نامه این بازیکن هم گفت: باشگاه کورتریک امروز رضایت نامه نادری را صادر کرد. در توافقی که با باشگاه کورتریک داشتیم، مقرر شد محمد نادری بازیکن با ارزش تیم فوتبال استقلال خودش مبلغ 200 هزار دلار را در 4 قسط به این باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

عضو هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: ضمن تشکر از نادری بابت همدلی و البته گذشت فراوانش، متاسفانه باید بگویم که عده‌ای با نیت ضربه زدن به استقلال رقم‌های غیرواقعی منتشر و سعی کردند با شیطنت در این مورد، به خیال خودشان برای ما مشکل تراشی کنند ولی الحمدالله این اتفاقات نتوانست خللی بر همکاری باشگاه استقلال و نادری وارد کند.

انتهای پیام/

 

@EsteghlalFcTelegram

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال رضایت نامه مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد