Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی از تلاش حداکثری برای افتتاح بیمارستان فوق تخصصی آیت الله طالقانی آبادان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان در حال احداث با کمک و مساعدت بنیاد مستضعفان ساخته می شود که تا این لحظه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نتطقه آزاد اروند، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (پنج شنبه ۸ آبان) در بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی فوق تخصصی آیت الله طالقانی (ره) آبادان که با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان و فرمانداران آبادان و خرمشهر صورت گرفت اظهار کرد: امیدواریم با احتساب موانع پیش رو، این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و در اختیار دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان افزود: بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی فوق تخصصی دارای هفت بلوک و از مجهزترین بیمارستان های استان خوزستان و جنوب کشور است که در کنار بیمارستان قدیمی آیت الله طالقانی (ره) در حال ساخت است.

 

وی اضافه کرد: این بیمارستان با کمک و مساعدت بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در حال ساخت است و خوشبختانه تا این لحظه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون نیز در حال تلاش حداکثری برای افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان با کمک سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار ویژه آبادان تا پایان سال جاری هستیم.

 

شریعتی با بیان اینکه درصدد هستیم تا شرایط اخذ انشعابات بیمارستان فوق تخصصی آیت الله طالقانی آبادان را هر چه سریع تر فراهم کنیم ادامه داد: این بیمارستان کاملا استاندارد و آموزشی ساخته شده و تجهیز آن نیز به عهده دولت و وزارت بهداشت و درمان است که امیدواریم تا پایان سال و در عمر دولت آماده بهره برداری شود.

 

وی ابراز کرد: این بیمارستان هدیه ای از سوی بنیاد مستضعفان به مردم آبادان و خرمشهر است و بنا داریم در این دولت این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم.

 

«شکرالله سلمان زاده» نیز در ادامه با بیان اینکه بیمارستان جدید الاحداث آیت الله طالقانی آبادان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی است عنوان کرد: این بیمارستان تمام نیازهای آموزشی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان را برطرف می‌کند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از لحاظ بخش‌های آموزش این بیمارستان کاملا با امکانات آموزشی ساخته شده و ۲۴۲ تختخواب دارد و بخش های تخصصی و فوق تخصصی مانند خون، سرطان، کودکان، عفونی و ... نیز در آن راه اندازی خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم طبق وعده هایی که به ما داده شده تا پایان سال جاری این پروژه پایان یابد و به بهره برداری برسد.

 

سلمان زاده به تامین تجهیزات این بیمارستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: بخش اعظم تجهیزات آن از طریق وزارت بهداشت تهیه شده و در زمان تحویل پروژه نصب و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی نبود انشعابات را مشکل اصلی روند ساخت این بیمارستان دانست و گفت: خوشبختانه با دستور ویژه ای که امشب استاندار خوزستان صادر کردند مقرر شد انشعابات به ویژه انشعاب برق این مرکز که یکی از مشکلات اساسی است و نبود برق قسمتی از کار را تعطیل کرده برطرف شود؛ انشعابات آب و گاز هم در زمینه حفاری و آسفالت مشکلاتی دارند که در این خصوص نیز امیدواریم با کمک شهرداری برطرف شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به وضعیت بیماری کووید ۱۹در جنوب غرب خوزستان اذعان کرد: بیماری کماکان فعال است و ما طی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۰ بیمار جدید را در منطقه کشف کردیم.

 

وی بیان کرد: حدود ۹۰ درصد تخت های بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان که مرکز بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان به شمار می رود هم اکنون اشغال شده و متاسفانه ظرفیت بخش های ویژه این بیمارستان نیز تکمیل شده اند.

 

سلمان زاده تصریح کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل هایی روزهای اخیر که پس از اجرای طرح مانور سفیران سلامت مقداری وضعیت بهتر شده و اگر مردم با ما به خوبی همکاری کنند امیدواریم شاهد کاهش بار بیماری در روزهای آینده باشیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنوب غرب خوزستان بیماران کرونایی رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان خبرگزاری شبستان خوزستان بیمارستان فوق تخصصی غلامرضا شریعتی منطقه آزاد اروند احداث بیمارستان استاندار خوزستان آیت الله طالقانی آبادان دانشکده علوم پزشکی تا پایان سال جاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید