Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:17:03 GMT

سرلک در مسیر سیامک!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۳۷۱

سرلک در مسیر سیامک!

میلاد سرلک در مسیری است که در سال‌های قبل برای سیامک نعمتی قرار گرفته بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای میلاد سرلک تصمیم ویژه‌ای اتخاذ کرده و برای دفاع میانی و جایگزینی شجاع خلیل زاده از او استفاده کند، اتفاقی که می تواند برای سرلک مهمترین اتفاقی باشد که ممکن است  در پرسپولیس برای او رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این اتفاق چندی پیش برای سیامک نعمتی رخ داد و شاید بتوان گفت مسیر فوتبالی او را دستخوش تغییرات مهمی کرد.

استارت از دفاع راست، بازگشت به پست تخصصی

سیامک که در پیکان به عنوان دفاع راست فعالیت داشت، در ماه‌های ابتدایی حضورش در پرسپولیس به عنوان وینگر یک خط جلوتر فرستاده شد. این در حالی بود که برانکو در ماه‌هایی که پرسپولیس با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو بود، کمبود بازیکن در دفاع راست او را مجاب کرد تا از سیامک در دفاع راست استفاده کند که اتفاقا این تدبیر برانکو جواب داد و او در این پست خوش درخشید. در ادامه این روند در حالی ادامه پیدا کرد که پس از حضور مهدی شیری در پرسپولیس و رفع مشکل نقل و انتقالاتی سرخ‌ها، با حضور ثابت شیری در پست دفاع راست، سیامک دوباره به جمع هافبک‌های پرسپولیس اضافه شد.

وقتی سیامک کاندیدای بهترین دفاع راست شد

 در فصل جاری یحیی گل‌محمدی به طور متناوب از سیامک و مهدی شیری در پست دفاع راست استفاده کرد اما بروز مشکل برای شیری در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد گل محمدی تصمیم قبلی‌اش را در این پست تکرار کرده و سیامک دفاع راست اصلی پرسپولیس در بازی‌های قطر باشد. این اتفاق با درخشش خیره‌کننده نعمتی در این پست همراه شد به طوری که در پایان این رقابت‌ها و فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان منطقه غرب نام سیامک نعمتی در زمره کاندیداهای بهترین مدافعان راست منطقه غرب گنجانده شد و این ستاره پرسپولیس نیز به تیم ملی هم دعوت شد.

قرعه به نام سرلک افتاد؟!

حالا یحیی گل‌محمدی با توجه به محدودیت‌هایی که دارد، تصمیم گرفته است از داشته‌های فعلی پرسپولیس برای ترمیم دفاع میانی‌اش و جایگزینی شجاع خلیل‌زاده استفاده کند. در این میان احتمال استفاده از میلاد سرلک به عنوان دفاع میانی جدید پرسپولیس بیشتر از سایرین است؛ بازیکنی که گویا قرار است با این تغییر پست، تجربه جدیدی را در جمع سرخ‌ها پشت سربگذارد. تجربه‌ای که ممکن است زندگی فوتبالی این جوان تازه وارد پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد و مسیر او را با اتفاقات جدید و غیر قابل پیش‌بینی روبرو کند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده میلاد سرلک سیامک نعمتی دفاع راست گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد

به گزارش ورزش سه پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی مقابل صنعت نفت و به موازات آن دریافت دو گل دقایق پایانی استقلال مقابل شمس آذر صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر شد که طی 24 بازی 13 گل دریافت کرده است.

با این وجود دریافت چهار گل از آلومینیوم اراک در بازی جام حذفی نگرانی هایی درباره خط دفاع و سازماندهی دفاعی این تیم ایجاد کرد و حتی خود اوسمار نیز در نشست خبری بعد از بازی به این نکته اشاره داشت که تیمش نباید در یک بازی چهار گل دریافت کند.

پرسپولیس در حالی در اراک چهار گل خورد که حداقل به همین تعداد نیز موقعیت گل مسلم به حریف داد و در مجموع روز خوبی در فاز دفاعی داشت.

حالا و در آستانه بازی بزرگ و دشوار مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر این سوال و نگرانی در بین هواداران پرسپولیس وجود دار که آیا خط دفاعی تیم محبوب شان مثل بازی های قبلی لیگ برتر مستحکم و رسوخ ناپذیر خواهد بود یا شبیه دیدار حذفی در اراک  متزلزل و شکننده می شود و دستاوردهای تیم را به باد می دهد.

پرسپولیس در مصاف با آلومینیوم وقتی چهار گل خورد که مدافعان چپ و راستش را تغییر داده بود و نعمتی و فرجی جای عبدالکریم حسن و اسماعیلی فر بازی می کردند.البته آن روز اسماعیلی فر شرایط جسمانی خوبی هم نداشت اما  نکته عجیب تر آنجا بود که نعمتی و فرجی در نقش مدافعان کناری روز خوبی نداشتند و رد پای آنها در گل های خورده مشخص بود.

در عین حال کنعانی و گولسیانی به عنوان دو مدافع مرکزی اصل پرسپولیس هم از استانداردهای خود فاصله گرفتند و آن تغییر نتایج عجیب و کامبک خوردن های تاریخی اتفاق افتاد تا تیم اوسمار از جام حذفی کنار برود.

با وجود نگرانی اوسمار درباره گل‌های خورده در آن بازی حالا سوال بزرگ این است که آیا  در ارنج تیمش تغییراتی خواهد داد یا نه که حداقل یک تغییر در خط فاع گریزناپذیر است و با توجه به محرومیت اسماعیلی فر احتمالا وحدت حنانوف به عنوان مدافع راست به میدان می رود.

گفته می شود غیبت بیرانوند در این بازی نیز محتمل است و امیرضا رفیعی جوان دوباره در ترکیب قرار می گیرد اما در مورد تغییر خط دفاع ،اوسمار دست به عصا خواهد بود و بعید است غیر از تغییر اجباری در دفاع راست سایر نفرات خط دفاع چهار نفره تیمش را تغییر دهد و بازیکنانی مثل فرجی و نعمتی دوباره کار را از روی نیمکت شروع خواهند کرد.

در خط میانی اما مسعود ریگی بعد از چند بازی فوق العاده در اراک شرایط خوبی ندشت و در عوض سینا اسدبیگی در نقش بازیکن جانشین خوب کار کرد و هم گل زد و هم پاس گل داد اما اسدبیگی در نقش هافبک دفاعی مکمل در جایی درخشید که قبل تر سروش رفیعی یا خدابنده لو بازی می کردند  و بعید است ریگی هم مقابل تیم سابقش در میدان نباشد.

در ترکیب چهار نفر جلو نیز احتمال تغییر در ترکیب نخواهد بود مگر اینکه عالیشاه به ارنج باز گردد و در کنار اورونوف، ترابی و آل کثیر نفرات تهاجمی ترکیب تیم شان باشند.چنانچه عالیشاه به این بازی نرسد هم اوسمار باید یکی از بین امیری یا خدابنده لو را برای بازی در پست آزاد پشت مهاجم نوک انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!