Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:11:11 GMT

به سه دلیل در نشست هم اندیشی والیبال شرکت نکردم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۴۸۰

به سه دلیل در نشست هم اندیشی والیبال شرکت نکردم

به گزارش خبرنگار مهر جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز دوشنبه گذشته برگزار شد و در نهایت تیم‌ها با برگزاری متمرکز دور رفت و اجرای روش VNL در دور برگشت موافقت کردند. تیم خاتم اردکان تنها تیمی بود که در این نشست نماینده‌ای نداشت.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم خاتم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عدم حضورش در این نشست گفت: به سه دلیل در نشست هم اندیشی حاضر نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل نخست این بود که پیشنهاد خود را به شکل مکتوب به فدراسیون والیبال ارسال کرده بودیم و نظرمان را درباره نحوه برگزاری مسابقات ارجاع دادیم.

وی خاطرنشان کرد: دلیل دوم این بود با توجه به شرایط کنونی جامعه و موج سوم کرونا انجام سفرها و اجتماعات ریسک بیماری را افزایش می‌دهد. بنابراین سعی کردیم از این سفر صرفنظر و پروتکل بهداشتی مبارزه با کرونا را رعایت کنیم. دلیل سوم نیز این بو که چون رئیس فدراسیون در نشست حضور داشت به او اختیار تام داده بودیم هر تصمیمی که صلاح می‌داند بگیرد و آن تصمیم مورد تأیید من و باشگاه هم خواهد بود!

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در ادامه راجع به تصمیمات اتخاذ شده در نشست، گفت: با توجه به اینکه راجع به تمام فرمول‌ها و شرایط برگزاری رقابت تمام دوستان حاضر در جلسه فرصت کافی برای بحث و تبادل نظر را داشتند تصمیم مناسبی گرفته شد همین که مسابقات تعطیل نشد از مسئولان فدراسیون تشکر و قدردانی می‌کنم.

نفرزاده در پایان تاکید کرد: راجع به مطالب مطرح شده بین دوستان در جلسه اختلاف نظرهایی وجود داشت و در نهایت فدراسیون رأی اکثریت افراد را پذیرفت و ما نیز موظفیم به این رأی احترام بگذاریم.

کد خبر 5058719 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال خاتم اردکان فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال فرهاد نفرزاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان انتخابی تیم ملی مهدی رسول پناه هندبال محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت

در این همایش انسیه کتابچی در این نشست به موضوع کاهش تمایل به فرزندآوری در ایران پرداخت و با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل این معضل، بر لزوم رفع موانع ذهنی در این زمینه تأکید کرد.

وی گفت: مشکلات اقتصادی، بهانه‌ای متداول در میان خانواده‌های ایرانی برای عدم تمایل به فرزندآوری بیشتر بوده و برای رفع این مشکل دولت مشوق‌های مختلف را ارائه می دهد.

کتابچی تصریح کرد: این مشوق‌ها که در سال گذشته شامل وام ۲۰۳ هزار میلیارد تومانی به خانواده‌ها می‌شد، به منظور حمایت از فرزندآوری و نشان دادن استقبال حاکمیت از این امر در نظر گرفته شده است.

 وی خاطرنشان کرد: صرف ارائه مشوق‌های اقتصادی، راه‌حل نهایی برای افزایش نرخ باروری نیست که اگر مسائل اقتصادی تنها دلیل عدم تمایل به فرزندآوری بود، مشوق‌های دولت تاکنون تاثیر خود را بر افزایش نرخ باروری نشان داده بودند.

معاون ستاد ملی جمعیت کشور در ادامه به تلاش‌های ستاد ملی جمعیت برای ارائه خدمات مناسب به خانواده‌ها در زمینه فرزندآوری اشاره کرد و بیان داشت: معتقدم مشوق‌ها علاوه بر اثر اقتصادی، می‌توانند تاثیر فرهنگی مثبتی نیز داشته باشند. به عنوان مثال، فراهم کردن تمهیدات لازم برای امنیت شغلی و تحصیلی بانوان شاغل یا دانشجو، می‌تواند انگیزه آنان را برای فرزندآوری افزایش دهد.

 کتابچی همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری تأکید کرد و گفت: این امر باید توسط افرادی انجام شود که به ضرورت افزایش جمعیت معتقد باشند.

 وی در این خصوص به نقش شهرداری‌ها در ارائه تخفیف به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اشاره کرد.

کتابچی در ادامه به موضوع ناباروری پرداخت و خواستار مطالبه‌گری برای ایجاد پروتکل واحد در جهت اجرای مرحله به مرحله درمان زوجین نابارور شد.

وی با بیان اینکه ناباروری نیازی به فرهنگ‌سازی ندارد، بر لزوم رویکرد علمی به این موضوع و بررسی مشکلات و سبک زندگی زوجین نابارور در کنار درمان آنها تأکید کرد.

معاون ستاد ملی جمعیت در خصوص نقش تسهیل‌گر جوانی جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد: با توجه به تنوع مخاطبان، ارائه راه‌حل‌های متناسب با هر گروه، از جمله افراد تحصیل‌کرده، کم‌برخوردار، با گرایش‌های مذهبی و قومی متفاوت، ضروری است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم