Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دلگان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن حضور در جمع ائمه جمعه و جماعات، روحانیون شاخص و مستقر در شهرستان دلگان، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت و اظهار داشت: کار طلبگی همیشه با کمبود امکانات و مشکلات مختلفی همراه بوده و گذشتگان ما هم سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند اما باید توجه داشته باشیم که ابزار کار ما آیات قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان با اشاره به عظمت و اهمیت فعالیت طلاب، افزود: باید شرایطی که در آن قرار دارید را  قدر بدانید و و اگر یک نفر به دست شما هدایت شود این کار بزرگی است.

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: این مسیر، مسیر سختی است اما شیرینی آن هم به تحمل همین سختی هاست و باید توجه داشته باشید که این توفیق شامل حالتان شده که عمر خود را در مسیر دین صرف کنید که این نعمت بسیار بزرگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف و از نزدیک در جریان مشکلات مطرح شده از سوی طلاب حوزه های علمیه و روحانیون مستقر و طرح هجرت استان قرار گرفته‌ام که  با نهایت تلاش به دنبال حل آن ها هستم.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه حوزه علمیه سیستان طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان