Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@10:46:30 GMT

«قصه‌های جورواجور» روانه بازار نشر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۵۰۸

«قصه‌های جورواجور» روانه بازار نشر شد

مجموعه ۴ جلدیی «قصه‌های جورواجور» برای بچه‌ها توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه ۴ جلدیی «قصه‌های جورواجور» برای بچه‌ها به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

عناوین مجموعه «قصه‌های جور واجور» عبارتند از: «خیابانی که حوصله‌اش سر رفت»، «کت و شلوار بازیگری من»، «جوجه عمه ربابه» و «عکاس‌باشی» که هر کتاب شامل ۱۵ داستان از ۱۵ نویسنده مختلف در ژانرها و تم‌های گوناگون ویژه مخاطبان نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درونمایه و مضامین این داستان‌ها مختلف‌اند و موضوعاتی چون جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی، روستا و … را شامل می‌شود و ضمن اینکه داستان‌ها گرچه ویژه گروه سنی نوجوان است اما می‌تواند برای مخاطب بزرگسال نیز حس نوستالژی داشته باشد.

این مجموعه چهار جلدی با داستان‌هایی از محسن مؤمنی شریف، محمد حمزه زاده، فرهاد حسن‌زاده، داوود امیریان، مهدی میرکیایی، معصومه عیوضی، یعقوب آژند، داریوش عابدی، هدی حدادی، سعیده موسوی زاده، یوسف قوجق، مهناز فتاحی، علی اکبر والایی، ابراهیم حسن‌بیگی، عبدالمجید نجفی، زهرا حیدری، اکبر صحرایی و دیگر نویسندگان منتشر شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت جایزه والتر اسکات، داوران جایزه والتر اسکات در سال ۲۰۲۴ که به انتخاب بهترین داستان‌های تاریخی سال می پردازد، فهرست نهایی رقابت امسال را اعلام کردند.

۶ کتابی که برای دریافت جایزه ۲۵هزار پوندی رقابت می‌کنند،عبارتند از:

«زندگی جدید» اثر تام کرو (چاتو و ویندوس)

«ارواح گرسنه» اثر کوین جرد حسین (بلومزبری)

«خانه پدری من» اثر جوزف اوکانر (هارویل سکر)

«به سمت مناطق میانی» اثر کای توماس (وایکینگ کانادا/جان موری)

«مطلق و برای همیشه» توسط رز ترمین (چاتو و ویندوس)

«خانه درها» اثر تان توان اینگ (کننگیت)

داوران با تاکید بر این که معیارهای داوری جایزه والتر اسکات که شامل اصالت، نوآوری، جاه طلبی، دوام و البته کیفیت نوشتار است به زیبایی در فهرست کوتاه سال ۲۰۲۴ خود را نشان می دهد، افزودند: ما ۶ رمان داریم که از نظر موضوع و سبک نوشتاری متفاوت هستند: تلاش زنان برای کسب جایگاه خود در لندن قرن نوزدهم، زندگی‌های درهم تنیده خطرناک در دهه ۱۹۴۰ ترینیداد، تنش‌های شدید در رم تحت اشغال نازی‌ها، یک داستان آرام‌بخش خانوادگی از دهه ۱۹۶۰، داستانی از پایانه راه‌آهن زیرزمینی، و عشق، خیانت و رسوایی در شهرک‌های تنگه پنانگ. در قلب هر رمان، درک عمیقی از انسانیت با تمام نقاط قوت و ضعف عجیب و غریب آن نهفته است و هر یک از نویسندگان فهرست نهایی امسال چیز جدیدی برای گفتن و روشی جدید برای بیان آن دارند.

هیات داوران ۲۰۲۴ متشکل از کتی گرانت (رییس)، جیمز هالووی، الیزابت لایرد، جیمز ناتی، کرستی وارک و سایرا شاه است. کتاب‌هایی که در این رقابت شرکت می‌کنند باید به زبان انگلیسی نوشته شده باشند، به دوره بیش از ۶۰ سال پیش مربوط باشند و در سال ۲۰۲۳ در بریتانیا، ایرلند یا کشورهای مشترک المنافع منتشر شده باشند. نویسندگان فهرست نهایی امسال از انگلستان، ایرلند، ترینیداد، کانادا و مالزی هستند.

جایزه والتر اسکات که برای تجلیل از داستان‌های تاریخی اهدا می‌شود یک جایزه ادبی بریتانیایی است که سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و جایزه آن یکی از بزرگترین جوایز ادبی در انگلستان است. برنده این رقابت ۱۳ ژوئن در جشنواره کتاب مرزی در ملروز معرفی می‌شود.

کد خبر 6096251

دیگر خبرها

  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی