Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری که به عنوان مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد ، با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران و پیشکسوتان این تیم رخصت گرفت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری که پس از مدیرعاملی جعفر سمیعی ، به عنوان مدیر ورزشی پرسپولیس انتخاب شد ، برای حضور در این پست از پرسپولیسی ها رخصت گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری  با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت :

با سلام و احترام خدمت همه هواداران و عاشقان تیم بزرگ پرسپولیس
خدا را شاکر هستم که بار دیگر افتخار حضور در جمع پرهوادار ترین تیم آسیا نصیبم شد.
کسب رخصت میکنم از تمام پیشکسوتان و هواداران عزیز و به نمایندگی از همه شما عزیزان در جهت اعتلا ، پیشرفت و حفظ آرامش تیم در فرصت اندک باقی مانده تا فینال آسیا ، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد .
همه آرزوی داشتن تیمی قدرتمند ، هوادارنی پرشور ،کادر فنی با دانش ، و بازیکنای قدرتمندی چون پرسپولیس را دارند . تشکر می کنم از پیام های پر مهرتان .
به دلیل حجم پیام ها و عدم پاسخگویی به تک تک آن ها عذر بنده را پذیرا باشید .
امیدوارم نماینده شایسته ای برای شما باشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری اخبار پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مدیرعامل پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد ۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌ایم که در اختیار وزارت است و مسیر واگذاری آن هم طی می‌شود تا سهم سرمایه‌های واقعی این دو باشگاه حفظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا