Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه حسین فیروزی آرانی (ارتباط با بازرگانی کالای باختر)، امیرحسین بحرینی (ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول)، مرتضی مصطفی‌منیر (ارتباط با شرکت کشتیرانی و نفتکش استریت شیپ بروکر)، رمضان اولادی (ارتباط با شرکت پتروشیمی کیوان) و لین نا وی (ارتباط با شرکت Binrin) در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۱ نهاد پلیمر آریا ساسول (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت بازرگانان کالای بختر، شرکت Binrin (ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول)، هلدینگ انرژی Elfo (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت Glory Advanced (ارتباط با شرکت پترویشیمی تریلیانس)، شرکت Jane Shang (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، هلدینگ انرژی Jiaxing (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)،  شرکت پتروشیمی کاویان، شرکت پتروشیمی مروارید (ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس)، شرکت Sibshur (شرکت پتروشیمی تریلیانس) و شرکت Strait Shipbrokers در لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌اند.

کد خبر 561139 برچسب‌ها ایران و آمریکا تحریم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته (۵ اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، گفت: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تأمین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی ادامه داد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود. صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

کد خبر 6088531

دیگر خبرها

  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی