Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:51:39 GMT

کرونایی های جهرم از مرز ۵۰۰۰ نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۵۹۶

کرونایی های جهرم از مرز ۵۰۰۰ نفر گذشت

ارجمند گفت: افزوده شدن ۱۷۶ بیمار کرونایی در شهرستان جهرم شمار مبتلایان به این بیماری را به پنج هزار و ۱۶۵ نفر رساند.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه روز گذشته کرونا در جهرم یک رکورد را به جا گذاشت، گفت: شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم در روز پنجشنبه هشتم آبان ماه 176 نفر بود که در نوع خود یک رکورد جدید برای این شهرستان به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه با هدف بیماریابی بیشتر و کاستن از سرعت شیوع کرونا، تعداد نمونه های ارسالی به آزمایشگاه تشخیص مولکولی این بیماری افزایش پیدا کرده است، افزود: روزانه به طور میانگین 200 نمونه برای تشخیص به آزمایشگاه کووید 19 ارسال می‌شود.

 

وی همچنین به تعداد کل نمونه های ارسالی به آزمایشگاه از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد 13 هزار و 589 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا به آزمایشگاه تشخیص مولکولی این بیماری ارسال شده است.

 

ارجمند به آخرین وضعیت بیماران بستری در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم اشاره کرد و گفت: تعداد كل بیماران بستري در بخش های كرونا بيمارستان پيمانيه 48 نفر است که از این تعداد، 42 بیمار در بخش های عمومی و 6 بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی از ترخیص تعداد 18 بیمار در روز گذشته از بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: همچنین تعداد 10 بیمار جدید در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه پذیرش شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل بیماران کرونایی در این شهرستان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: با افزوده شدن 176 بیمار جدید در روز گذشته، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به پنج هزار و 165 نفر رسیده است.

 

وی به تعداد کل بیماران بهبود یافته و قرنطینه نیز اشاره کرد و گفت: از تعداد بیش از پنج هزار بیمار کرونایی تا کنون تعداد چهار هزار و 25 نفر بهبود یافته و هزار و 140 بیمار نیز طول درمان خود را در قرنطینه سپری می کنند.

 

ارجمند در پایان به فوت یک بیمار جدید کرونایی در جهرم خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته یک آقای 64 ساله جهرمی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد که در مجموع تا کنون 91 بیمار با ابتلا به این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر فوت شده اند.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کرونا در فارس مقابله با کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا روز گذشته تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۴۲۸ واحد صنفی این شهرستان پارسال بازرسی شد که از این تعداد واحد صنفی ۱۱۸۳ واحد نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۰ فقره پرونده در این بازه زمانی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: از این تعداد، ۳۳۲ مورد از تخلفات شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، ارائه نکردن فاکتور خرید، تقلب و تداخل صنفی است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۷۸ مورد از پرونده‌های متخلف مربوط به نانوایی‌های این شهرستان است.

جعفری ادامه داد: ۸۴۰ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ ریال بر اثر تراکنش‌های مازاد توسط نانوایی‌ها دریافت شده به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده سهمیه ١١مورد نانوایی که تعداد ۵۸۲ کیسه که کسر شده بود، اصلاح و بازگردانده شد و٣٠٠ کیسه نیز به عنوان سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بین نانوایان توزیع شد.

کد خبر 6096867

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو