Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان اعلام کرد، شاگردانش برای بازگشت به وضعیت ایده‌آل حداقل به دو تا سه هفته زمان نیاز دارند. - اخبار ورزشی -

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: حدود 20 روز است که به سختی کرونا گرفته‌ام و نتیجه تست‌هایم مثبت است. فعلاً در قرنطینه کامل هستم و دارو مصرف می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌دانم چرا به این ویروس آلوده شدم، چون به شدت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردم.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: 10 بازیکن دیگر تیم هم با کرونا درگیر هستند و سه هفته است که نتیجه آزمایش آنها هم مثبت است. کرونا از ابتدای فصل که سه پاسورمان را مبتلا کرد، ضرر زیادی به ما زده است. من اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که کرونا تا این حد به تیم ما لطمه وارد کرده و اذیت‌مان کند. ما تجربه مشکلی با این وزن و سنگینی نداشتیم.

سومین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار می‌شود

وی گفت: ضعف بازیکنان ما در تمرینات و بازی‌های لیگ مشهود بود هر چند که ما فرصتی هم برای تمرین نداشتیم. بازیکنان آسیب‌دیده ما به حدی بودند که فقط با هفت بازیکن در تمرین‌ها حاضر می‌شدند و همان‌طور که می‌دانید با هفت بازیکن که چهار نفر آنها هم پاسور بوده‌اند، اصلا‌ً نمی‌توان تمرین کرد. تلاش ما در این مدت تنها جلوگیری از اُفت بدنی بازیکنان بوده است.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران تصریح کرد: حدود 2 تا 3 هفته زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برگردیم. بیشتر بازیکنان ضعیف و لاغر شده‌اند و زمان بازگشت آنها و من به تمرینات به جواب آزمایش‌های کرونا بستگی دارد که هفته آینده انجام خواهیم داد.

ترکاشوند در مورد نشست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: من در جلسه حاضر نبودم و سرپرست تیم در جلسه شرکت داشت. نتیجه این نشست، حاصل خرد جمعی و قطعاً به سود بازیکنان بوده است. برگزاری متمرکز مسابقات از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری خواهد کرد. ما توقع داشتیم که از ابتدای مسابقات، چنین روشی برای برگزاری لیگ در نظر گرفته شود. به نظر من، بهترین شیوه برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون و تیم‌ها انتخاب شد و کار عاقلانه‌ای بود.

ترکاشوند در پایان گفت: مرحله پلی‌آف هم باید به صورت متمرکز برگزار شود، چون مسائل مربوط به سفر، هتل و اسکان، تیم‌ها را اذیت خواهد کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی