Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@01:41:41 GMT

هر نوع "صید ترال" ممنوع است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۶۷۷

معین‌الدین سعیدی؛ سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره ممنوعیت دو ساله صید ترال و شبهات ایجاد شده پیرامون آن درباره ممنوعیت صید ترال فانونس‌ماهی‌ها اظهار کرد: در جلسه‌ای که به تازگی در کمیسیون کشاورزی مجلس با آقای خاوازی وزیر جهاد کشاورزی داشتیم، بنده شبهاتِ ممنوعیت صید ترال را مطرح کردم که وی نیز پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آقای خاوازی درباره شبهات پیرامون صید ترال گفت که "طبق توافقی که صورت گرفته، صید ترال به طور کامل در این 2 سال ممنوع شده و فقط مختص فانوس‌ماهی‌ها نیست و هر نوع صیدی به صورت ترال در این مدت ممنوع است."

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس تصریح کرد: آقای خاوازی همچنین بر این نکته نیز تأکید کرد که در مدت 2 سال تعیین شده که از ابتدای آذر امسال آغاز می‌شود، هیچکدام از کشتی‌های صید ترال اجازه فعالیت در خلیج فارس و دریای عمان را ندارند و تمامی صیدهای ترال در این آب‌ها ممنوع است.

سعیدی خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی ممنوعیت صید ترال را در جلسه هیئت دولت مطرح کرده بود که بر همین اساس در یکی از جلسات سران قوا نیز این پیشنهاد مطرح شده بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان

عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

کد خبر 6086208

دیگر خبرها

  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است