Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:36:33 GMT

کشف ۵ تن چوب  آلات قاچاق در بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۳۶۹۳

کشف ۵ تن چوب  آلات قاچاق در بندر آستارا

غزنوی از کشف و ضبط ۵ تن چوب آلات قاچاق در شهرستان آستارا خبر داد.

«نسرین غزنوی» امروز(پنجشنبه، ۸ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: یکهزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی آستارا در روستای کوته کومه بخش لوندویل این شهرستان رفع تصرف شد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از رفع تصرف اراضی ملی به مساحت سه هزار و ۳۱۰ متر مربع ذیل ماده ۵۵ در روستای دگیرمانکشی بخش مرکزی شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری حقوقی، به آزادی اراضی ملی در منطقه دگیرمانکشی اقدام و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

غزنوی گفت: در رفع تصرف اراضی ملی در روستای کوته کومه بخش لوندویل و دگیرمانکشی بخش مرکزی ۱۲ مامور یگان حفاظت از منابع طبیعی آستارا حضور داشتند.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا از توقیف پنج دستگاه خودرو و کامیون حامل چوب آلات قاچاق در ایست بازرسی قلعه خبر داد و افزود: از این خودروهای توقیفی پنج تن چوب آلات قاچاق کشف و ضبط شد و  پنج نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

غزنوی، حفاظت از اراضی ملی با رویکرد پیشگیرانه را از اولویت های مهم و اصلی منابع طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی آستارا به صورت مستمر عرصه های منابع طبیعی را مورد رصد قرار داده و به محض مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: چوب آلات قاچاق منابع طبیعی و آبخیزداری کشف و ضبط بندر آستارا منابع طبیعی آلات قاچاق اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل