Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک‌انجام از برگزاری گرامیداشت هفته وحدت در ۲۵ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان فومن خبر داد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر مهربانی‌ها اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته وحدت در 25 کانون فرهنگی هنری مساجد شهر و روستای شهرستان فومن ويژه برنامه‌هایی با حضور آحاد مردم برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه کلیه برنامه‌های این هفته همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است افزود: سخنرانی، مدیحه‌سرایی، مسابقات فرهنگی مانند کتابخوانی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در سطح کانون‌های مساجد است.

 

وی هدف از برگزاري اين جشن‌ها در كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد را فراهم‌سازي زمينه مشاركت و حضور آحاد مختلف جامعه بويژه جوانان در محافل ديني و معنوي عنوان كرد

 

نیک‌انجام هفته وحدت را ثمره انديشه متعالي معمار كبير انقلاب دانست و گفت: اين هفته فرصتي مغتنم براي تحكيم وحدت و مقابله با توطئه‌هاي تفرقه‌افكنانه دشمنان است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه هدف از بنيانگذاري هفته وحدت توسط حضرت امام خميني(ره) نيز جلوگيري از تفرقه امت اسلامي بود تصریح کرد: ايشان با اين ابتكار بر حفظ وحدت ميان مسلمانان در برابر دسيسه‌هاي دشمنان اسلام تاكيد داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است،12 ربیع الاول بنا بر روایات اهل سنت و 17 ربیع الاول طبق روایات شیعه ولادت پیامبر گرامی اسلام است از همین رو این فاصله از سوی امام خمینی (ره)با عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های هفته وحدت گرامیداشت هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد