Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت فابینیو در بازی برابر میتیلند دانمارک جدی است و این بازیکن از فهرست تیته برای بازی‌های انتخابی جام جهانی کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، فابینیو هافبک برزیلی در دیدار این هفته تیمش در لیگ قهرمانان برابر میتیلند دانمارک دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. مصدومیتی که هواداران این تیم را خصوصا بعد از اتفاقی که برای ویرجیل فان دایک رخ داد نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون به نظر می‌رسد مصدومیت این بازیکن جدی است طوری که تیته سرمربی برزیل این بازیکن را از فهرست نفرات تیمش برای رقابت‌های پیش رو در انتخابی جام جهانی خط زد و این نشان می‌دهد آنطور که یورگن کلوپ فکر می‌کرد، مصدومیت فابینیو از ناحیه همسترینگ جدی است و احتمالا او ۶ هفته قادر به همراهی تیمش نباشد. این در حالی است که در حال حاضر لیورپول در دفاع دچار بحران شده است و یورگن کلوپ بعه دنبال خرید بازیکنی در این بخش است تا بتواند از مشکلات تیمش کاهش دهد. 

تیم ملی برزیل در دو بازی حساس پیش رو در حالی برابر ونزوئلا و اروگوئه قرار می‌گیرد که سلسائو با ۶ امتیاز از شرایط خوبی در جدول رده بندی برخوردار است ولی تیته برای این دو بازی آلان از اورتون را به تیم ملی برزیل دعوت کرده است و فابینیو فعلا باید به مداوا بپردازد. 

لیورپول در بازی بعدی خود باید برابر وستهام قرار گیرد که در دو هفته اخیر توانسته تاتنهام و منچسترسیتی را متوقف کند. قرمزهای بندر آنفیلد سپس در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آتالانتا بازی خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فابینیو تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد