Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:47:41 GMT

دستگیری شرور مسلح در پارسیان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۱۶۳

دستگیری شرور مسلح در پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد مشوق گفت: در پی دریافت یک فقره گزارش مردمی مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی با سلاح غیر مجاز در یکی از خیابان‌های شهرستان پارسیان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، اطلاعات و یگان امداد این شهرستان با تشکیل تیمی جهت بررسی موضوع به محل اعزام و مشاهده کردند فردی به هویت محمد د با یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به علت اختلافات مالی به درب مغازه بردارش مراجعه و اقدام به شلیک یک تیر به سمت مغازه وی کرده است که با توجه به حساسیت موضوع و بیم تکرار مساله با اشرافیت اطلاعاتی سریعا محل اختفاء متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی با محاصره محل اختفا ء نسبت به دستگیری متهم اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : ماموران متهم را در مخفیگاهش دعوت به آرامش کرده که بدون توجه به تذکرات پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مامورین نموده و با تهدید ماموران و شلیک تیر قصد فرار از محاصره داشته که در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری به همراه 7 تیر جنگی و 3 عدد پوکه و یک تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: شرور مسلح دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی واز آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری شناسایی آگاهی شرور مسلح جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی یک عامل تیراندازی را دراین‌رابطه شناسایی که طی هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097671

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل