Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علمای شیعه افغانستان روز جمعه طی گردهمایی اظهار داشتند: رییس جمهوری فرانسه با عنوان جعلی و مزورانه تروریسم اسلامی جنگ به ظاهر نرمی را علیه اسلام و مسلمانان آغاز کرده است.

"رضوانی بامیان" یکی از  اعضای شورای علمای شیعه افغانستان در مجلس نمایندگان این کشور گفت: اسلام دین رحمت، رأفت و انسانیت است و در ذات و جوهر خود از انواع خشونت و افراطی گری از جمله تروریسم بیزار است ولی رفتار و گفتار کسانی مانند مکرون سبب ایجاد و باز تولید افراطی گری و تروریسم می شود و ‌کشورهای غربی از جمله فرانسه نیز نفع فراوانی از تروریسم و جنگ افروزی می‌برند در حالی که سهم مسلمانان از تروریسم و افراطی گری جز مرگ، ویرانی ، اسارت و آوارگی چیز دیگری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، رئیس جمهور فرانسه با بسیج لشکر نظامی به بهانه حفاظت از کلیساها و کنیسه‌ها، شکل ظاهری و آرایش نظامی را ترسیم کرده است.

رضوانی افزود : فرانسه دفاع از آزادی بیان را بهانه اقدامات موهن قرار داده در حالی که مهمترین معیار آزادی بیان احترام به عقاید دیگران است و اقدام رییس جمهوری فرانسه نیز تایید اهانت به اعتقادات و مقدسات یک میلیارد و چند صد میلیون مسلمان است.

وی گفت: اگر به زعم رئیس جمهوری فرانسه آزادی بیان چنین بی حد و مرز است، چرا پرسش در مورد هولوکاست در فرانسه جرم تلقی می‌شود و دانشمندان بزرگی چون "روژه گارودی" به این جرم مجازات می‌گردد.

شورای علمای شیعه افغانستان این اقدام رئیس جمهوری فرانسه را به شدت محکوم کرد و از تمام مسلمانان و آزادگان جهان خواست که برابر این اقدام وقیحانه آرام ننشینند و از راه های مسالمت آمیز و قانونی به جسارت و وقاحت رییس جمهوری فرانسه پاسخ مناسب دهند. 

برچسب‌ها فرانسه افغانستان پیامبر اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه افغانستان پیامبر اکرم فرانسه افغانستان پیامبر اکرم اخبار کنکور علمای شیعه افغانستان جمهوری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت

گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات را پذیرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مسجد امام زمان(عج) در شهرستان «گذره» ولایت هرات و شهادت شماری از نمازگزاران این مسجد را پذیرفت.

مهاجمان مسلح داعش دهم اردیبهشت نمازگزاران را پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن دستکم 7 نفر شهید و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله تروریستی واکنش‌های گسترده داخلی و بین‌المللی را در پی داشت و مقامات محلی حکومت طالبان متعهد شدند هرچه زودتر عاملان این جنایات پیدا و به‌دست قانون سپرده خواهند شد.

روسیه: داعش افغانستان ساخته آمریکا و انگلیس استشورای امنیت سرکرده داعش افغانستان را در فهرست تحریم‌ها اضافه کردطالبان: هیچ خارجی در داعش افغانستان وجود ندارد/چین آماده سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری است

گروه تروریستی داعش اوایل اردیبهشت ماه نیز در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار در منطقه «کوته‌سنگی» واقع در حوزه‌ سوم امنیتی شهر کابل را به‌عهده گرفته بود.

داعش در این بیانیه نوشت بمب مغناطیسی یک خودروی حامل شیعیان را هنگام عبور از ایست‌ بازرسی طالبان هدف قرار داده و در نتیجه 10 غیرنظامی و اعضای طالبان کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت