Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: با ادامه وضع فوق بحران کرو‌نا، در ایلام تمام محدودیت‌‌های کرو‌نایی یک هفته دیگر تمدید شد. - اخبار استانها -

محمد نوذری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: با ادامه وضع  فوق بحران  کرو‌نا، در ایلام  تمام محدودیت‌‌های کرو‌نایی یک هفته دیگر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: این تمدید درپی رشد فزاینده و آمار بحرانی مبتلایان به کرونا ویروس و مرگ و میرهای ناشی از آن اتخاذ شده است و از امروز جمعه 9 آبان ماه 99 تا جمعه آینده 16 آبان 99 اعمال محدودیت‌ها تمدید و اعمال و بر حُسن اجرای آن به دقت نظارت می‌شود.

رتبه نخست یزد ‌در شیوع کرونا به نسبت جمعیت در کشور / افزایش 5 برابری بستری بیماران کروناییترکاشوند: 2 تا 3 هفته زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برگردیم/ نمی‌دانم چطور آلوده به ویروس کرونا شدماوج‌گیری ‌کرونا در جزیره کیش / لغو تمام کنسرت‌ها در جزیره‌

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان ایلام افزود: این محدودیت تدوینی شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی،حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای،مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرائی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی،مذهبی و همایش‌ها وباشگاه های ورزشی می‌شود.

وی لغو اقامه نماز جمعه در سراسر استان را نیز در راستای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس دانست و گفت: استدعای ما از مردم استان ایلام آن است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را بعنوان ضرورت حفظ جان خود را به اجرا در آورند که به واقع کرونا در استان ایلام شرایط را حاد و بحرانی کرده است و نجات جان شما و خانواده و سایر همشهریان در رعایت نکات بهداشتی است.

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته