Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:52:57 GMT

جدول اجراهای سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۴۵۰

جدول اجراهای سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران طی ۴ روز متوالی از دهم تا سیزدهم آبان‌ماه با موضوع «دوبیتی‌خوانی» با اجرای هنرمندانی از مناطق مختلف ایران در کاروانسرای وکیل برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند هر روز اجراها را به صورت آنلاین و آفلاین از صفحه اینستاگرام جشنواره موسیقی نواحی، انجمن موسیقی استان کرمان و صفحه جشنواره موسیقی نواحی در سامانه «آپارات» تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاحیه سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران روز شنبه ۱۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۹ در کاروانسرای وکیل با اجرای هنرمندانی از مناطق مختلف ایران به شکل آنلاین برگزار می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه روز سه‌شنبه ۱۳ آبان ماه، ساعت ۱۹ در همان مکان برگزار خواهد شد.

سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با دبیری احمد صدری از ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

جدول اجراها را اینجا ببینید.

کد خبر 5059719 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران جشنواره موسیقی نواحی ایران موسیقی نواحی فیلم کوتاه فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فیلم مستند آلبوم موسیقی شبکه سه سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رادیو نمایش سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آمادگی گروه‌های موسیقی این منطقه برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: تعداد سه گروه موسیقی به منظور معرفی خرده فرهنگ‌های جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا از اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

وی تنوع در موسیقی منطقه را برگرفته از استعدادهای هنرمندان دانست‌ و افزود: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه‌های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.

وی اظهار کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که برای شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.

حسینی افزود: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره‌های هنری بین المللی با توجه به مولفه‌های اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از اعزام گروه‌های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره‌های هنری را، معرفی خرده فرهنگ‌های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین‌المللی دانست که باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر