Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما به وزیر سه گزینه معرفی کرده بودیم اما او انتخاب خودش را کرد، در حالی که خواسته میلیون‌ها هوادار و بزرگان پرسپولیس چیز دیگری بود.

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد انتخاب جعفر سمیعی به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: این انتخاب برخلاف نظر نمایندگان مجلس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من روز چهارشنبه طی تماس تلفنی با وزیر ورزش، با او در مورد گزینه‌های مد نظر مجلس و همچنین هواداران و بزرگان پرسپولیس صحبت کردیم. از بین گزینه‌های مختلف به سه نفر نهایی رسیدیم؛ علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و محمدحسین نژاد‌فلاح، البته دادکان هم جزء گزینه‌ها بود که وزیر مخالف او بود. در مورد گرشاسبی وزیر مدعی شد که ایشان بازنشسته هستند و من به وی گفتم شما در وزارت افراد بازنشسته زیادی را به‌کار گرفته‌اید. در مورد گرشاسبی هم اگر بخواهید می‌توانید او را به‌عنوان مدیرعامل معرفی کنید و از تبصره‌هایی استفاده کنید که در این راه مجلس هم به شما کمک خواهد کرد اما ایشان با گرشاسبی و طاهری مخالفت کرد. گزینه سوم نژادفلاح بود که وزیر در خصوص او سکوت اختیار کرد و ما این سکوت را به‌معنای رضایت ایشان از این گزینه برداشت کردیم اما دیدیم روز گذشته نفر دیگری به‌عنوان مدیرعامل معرفی شد.

وی افزود: انتخاب صورت گرفته از سوی وزیر ورزش برای مدیریت باشگاه پرسپولیس به عقیده من دهن‌کجی به میلیون‌ها هوادار و بزرگان پرسپولیس بود. یکی از دلایل انتخاب سمیعی مبارزه با فساد در باشگاه پرسپولیس عنوان شده است که باید بگویم اگر قرار بر مبارزه با فساد باشد، وزیر باید از خود وزارت شروع کند. نمی‌خواهید فساد را از پرسپولیس و استقلال آغاز کنید. اگر قصد دارید افراد مورد اعتماد خودتان را برای مبارزه با فساد به پرسپولیس بیاورید، اشکال ندارد، از این افراد در هیئت‌مدیره استفاده کنید نه به‌عنوان مدیرعامل. مدیرعامل باشگاه بزرگی چون پرسپولیس باید از خانواده این باشگاه باشد و با شرایط این باشگاه بزرگ آشنایی کامل داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اشکال ندارد، وزیر انتخاب خودش را کرد و در واقع کار خودش را انجام داد و ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم. طی هماهنگی که به صورت تلفنی با دیگر نمایندگان مجلس داشتیم، قرار شد روز یکشنبه پاسخ این اقدام وزیر ورزش را در مجلس بدهیم. من این موضوع را به صورت پیامکی هم به وزیر ورزش گفتم که پاسخی نداد. در شرایط فعلی هدف همه ما این بود که آرامش را در پرسپولیس حاکم کنیم. این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و خیلی مهم است که با شرایط خوبی راهی این مسابقات شود. به‌هرحال در این شرایط اقتصادی جامعه، تمام دلخوشی هواداران و میلیون‌ها نفر از مردم همین فوتبال و موفقیت پرسپولیس در آسیاست که متأسفانه اجازه ندادند آرامش حاکم شود و برخلاف خواسته مردم، انتخاب خودشان را کردند.

فداحسین مالکی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر در واقع با این کارش با مردم لجبازی کرد. ما در مورد انتخاب مدیرعامل روی فرد خاصی تأکید نکردیم. به وزیر گفتیم این گزینه‌ها هستند و همگی از خانواده پرسپولیس هستند و شما هر فردی را که انتخاب می‌کنید، از خانواده بزرگ این باشگاه باشد و اتفاقاً گزینه‌های خوبی را هم معرفی کردیم اما در نهایت آن را به شکل دیگری پاسخ  داد.

گفتگو از حمیدرضا اسکندری

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مجلس شواری اسلامی فداحسین مالکی عنوان مدیرعامل مبارزه با فساد میلیون ها وزیر ورزش گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد