Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور باید به پایگاه‌های حافظان سلامت تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در نشست قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) که فرماندهان سپاه استان‌های سراسر کشور هم به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، بعد از شنیدن گزارش عملکرد استان‌ها افزود: ورود سپاه به مسئله مقابله با کرونا یک ماموریت است و سپاه همیشه ماموریت‌های خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرلشکر سلامی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌هایی که از همکاران مان در سراسر کشور دریافت کردیم، امیدمان این است که کار مقابله با کرونا با قوت و جدیت ادامه یابد.
وی گفت: همه پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور به ویژه پایگاه بسیج در محله‌ها، باید به عنوان پایگاه‌های اصلی عناصر مقاومت در کشور به مراکز امداد مردم تبدیل و همه بیماران خانه به خانه شناسایی شوند.
فرمانده کل سپاه افزود: انتظارمان از فرماندهان سپاه در استان‌ها این است که 54 هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور به پایگاه‌های حافظان سلامت تبدیل شومد.
وی گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی میان خانواده‌ها و کمک‌های درمانی باید در همه استان‌ها با قوت ادامه یابد.
سردار سرلشکر سلامی اضافه کرد: همه بیمارستان‌های سپاه در سراسر کشور هم باید همچون گذشته در خدمت درمان بیماران کرونایی باشند.
وی گفت: تولید و توزیع ماسک هم اقدامی مهم است که باید از طریق پایگاه‌های بسیج تداوم یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبدیل پایگاه بسیج سراسر کشور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون