Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@18:19:19 GMT

تبدیل خیابان به انبار نگهداری «ذرت» + عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۹۰۶

تبدیل خیابان به انبار نگهداری «ذرت» + عکس

با شروع برداشت ذرت در روستا‌های چین اکثر جاده‌های این کشور زرد پوش شده است.     خبرگزاری میزان _ صفحه اینستاگرامی «نشنال جئوگرافیک» نوشت: این روز‌ها جاده‌های روستایی چین دارای صحنه مشترک برداشت ذرت هستند.   جاده‌های روستا‌ها تبدیل به مکانی برای نگهداری ذرت شده و خیابان‌ها را زرد پوش کرده است.       بیشتر بخوانید: تصویری کم نظیر از دشت مغان   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: ذرت برداشت چین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذرت برداشت چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی روز جمعه افزود: بنابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر گیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه سرایان، یک تیم پنج نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شد.

کاوسی اظهار کرد: امدادگران هلال احمر با تلاش سه ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات داده و از داخل حوض انبار به بالا منتقل کنند.

دیگر خبرها

  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم