Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دهقان نیری در پاسخ به سؤال خبرنگار که با انتقال خبرنگار صداوسیمای اسدآباد به همدان، تکلیف اسدآباد چه می‌شود، گفت: می‌خواهی در نمایندگی صداوسیما را در اسدآباد ببندیم؟ می‌خواهید؟ شما خبرنگاران از خدایتان است که از صداوسیما کسی نباشد و هر کاری می‌خواهید بکنید!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در پی سوال خبرنگار ما، در رابطه با انتشار خبری در خصوص انتقال نماینده صداوسیما اسدآباد به مرکز اسدآباد، اظهار کرد: حمید گوهری نماینده صداوسیما اسدآباد به مرکز منتقل‌شده است و فردی دیگر به‌عنوان خبرنگار و نماینده صداوسیما در اسدآباد جایگزین آقای گوهری می‌شود و در خدمت مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته همچنان آقای گوهری همانند دیگر خبرنگاران مانند آقای فریدونی از اسدآباد هم گزارش می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در پاسخ به این سؤال که تکلیف نمایندگی صداوسیما در اسدآباد چه می‌شود و چه کسی خبرنگار اسدآباد خواهد بود، با لحنی توهین‌آمیز پاسخ داد: می‌خواهی در نمایندگی صداوسیما را در اسدآباد ببندیم؟ می‌خواهید؟ شما خبرنگاران از خدایتان است که از صداوسیما کسی نباشد و هر کاری می‌خواهید بکنید!

وی ادامه داد: خبرنگاران همیشه یکی از حرف‌هایشان این بوده که چرا اولین نفر میکروفن صداوسیما به جلوی مسئولان می‌رود، بگذارید یک‌بار هم ما برویم.

نیری در پاسخ به این مطالبه مردم که چرا اخبار اسدآباد در صداوسیما همدان کمرنگ نمایش داده می‌شود، گفت: ما همیشه خوشگل اسدآباد را پوشش دادیم!

وی تصریح کرد: برای پوشش اخبار اسدآباد خبرنگاری اعزام می‌شود که در حال گذراندن مراحل حراستی است.

به گزارش عصر همدان، کاش مدیرکل محترم صداوسیمای مرکز همدان در خصوص پیگیری مطالبات مردم و خواسته‌های به‌حق آن‌ها هم توضیح می‌دادند وگرنه تبدیل‌شدن به روابط عمومی ادارات دولتی که کار مهمی نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای

امتداد - در معاملات امروز مرکز مبادله، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

 

 

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران