Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مبلغ 592 هزار دلار به حساب شفر پرداخت شده و حدود 50 هزار دلار هنوز به حساب او ننشسته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حجت نظری سخنگوی استقلال درباره پرداخت بدهی‌های شفر سرمربی سابق استقلال، گفت: خوشبختانه توانستیم تمام مبلغی را که باید به شفر پرداخت می‌کردیم، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ بسیار کوچکی را تأییدیه نداریم. مبلغ 592 هزار دلار به حساب او پرداخت شده و حدود 50 هزار دلار هنوز به حساب شفر ننشسته است. ضمن اینکه بدهی پاختاکور کامل پرداخت شده، تاییدیه جباروف هم چند روز پیش رسید. خوشبختانه تمامی بدهی‌های خارجی پرداخت شده است. 27 هزار دلار به بدهی شفر باید اضافه کنیم که جریمه فیفاست و پرداخت شده است. امیدواریم مبلغ باقی‌مانده هم در حساب شفر بنشیند.

سخنگوی باشگاه استقلال که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره اینکه باز هم پرونده‌ای در راه است و ممکن است برای استقلال دردسرساز باشد، تصریح کرد: همیشه داستان مدیریت در ایران، تو راهی برای وارثان به جا می‌گذارد و خوشحالیم این تو راهی‌ها به پنجره نقل و انتقالات آسیب نمی‌زند. پنجره ما باز خواهد شد اما اگر رأیی صادر شود شاید به نیم‌فصل آسیب بزند.

نظری درباره اینکه اعضای کادر فنی استقلال چرا کم می‌شوند، گفت: درباره کادر فنی کاملاً اختیار را به آقای فکری سپرده‌ایم و هر تصمیمی او بگیرد همراه هستیم. با کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی که داریم بهترین خبرها را به هواداران استقلال خواهیم داد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال نقل و انتقالات سخنگوی باشگاه استقلال فکری حجت نظری جباروف شفر بدهی شفر پرداخت شده هزار دلار کادر فنی حساب شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد