Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:03:46 GMT

ژاپن با «مادران واقعی» به اسکار می‌رود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۵۴۹۹

ژاپن با «مادران واقعی» به اسکار می‌رود

سینمای ژاپن فیلم «مادران واقعی» اثر «نائومی کاواسه» را به عنوان نماینده خود در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورایتی، فیلم «مادران واقعی» که با اقتباس از رمانی به قلم «تسوجی‌مورا میوکی» ساخته شده است داستان زوجی را روایت می‌کند که کودکی را به فرزندی می‌پذیرند و سال‌ها بعد با درخواست مادر واقعی کودک برای بازگرداندن او مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم برای نخستین‌بار در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد و از ۲۳ اکتبر در سینماهای ژاپن به نمایش گذاشته شد.

فیلم «دزدان فروشگاه» به کارگردانی «هیروکازو کورئیدا » آخرین فیلم ژاپنی است که به عنوان نامزد در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار انتخاب شد. همچنین فیلم سینمایی «عزیمت‌ها» اثر «یوجیرو تاکیتا» تنها نماینده ژاپن در رقابت‌های اسکار است که موفق به کسب این جایزه شده است.

با وجود حضور آثار «کاواسه» در جشنواره کن، این کارگردان چندان با استقبال مخاطبان و منتقدان ژاپنی روبه‌رو نبوده است. فیلم «لوبیای شیرین» محصول سال ۲۰۱۵ از معدود آثار این کارگردان به شمار می‌رود که با استقبال خوب مخاطبان در ژاپن مواجه شد.

آخرین مهلت معرفی فیلم از سوی کشورها برای شرکت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ روز اول دسامبر (۱۱ آذرماه) اعلام شده است.

فهرست نامزدهای نهایی اسکار ۲۰۲۱ روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) اعلام می‌شود و مراسم پایانی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ ) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکار ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر

به گزارشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان می گوید: با اقدامات صورت گرفته تمامی مادران دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سومشان متولد سال 96 به بعد باشد، مشمول این طرح می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز