Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد دومین گواهی‌نامه انطباق محصول دانش بنیان استان یزد در هشتمین ماه از سال جهش تولید، توسط اداره کل استاندارد استان یزد صادر شد.


«محمدرضا زارع بنادکوکی» مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در خصوص جزئیات این محصول گفت: این محصول با عنوان دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک فرکانسی، در نوع و کلاس خودش در ایران اندک و منحصر به فرد بوده که قادر است در مدت سه دقیقه با تکنولوژی ارتعاشی و با کمترین میزان آسیب‌رسانی، پشت و روی فرش را شست‌وشو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته علائم صدور این گواهی‌نامه با توجه به شرایط فوق کرونای موجود در استان و به دلیل اهمیت موضوع، در یک نشست تخصصی نیمه حضوری و ویدئوکنفرانسی که نمایندگانی از مدیریت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، پارک علم و فناوری استان، انجمن کارشناسان استاندارد، مدیران و کارشناسان استاندارد یزد شرکت داشتند، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این مسئول از تمام واحدهای تولیدی و همچنین داوطلبان ورود به عرصه تولید و صنعت، خواست حرکت خود را به طرف تولید محصولات دانش بنیان، سمت و سو دهند.

وی همچنین یادآور شد: در راستای تحقق بندهای ۲ و ۲۴ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، مبنی بر پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی نظام ملی نوآوری، شیوه‌نامه صدور گواهی انطباق، گواهی محصول و نشان استاندارد دانش نماد، ویژه محصولات دانش بنیان در آذرماه سال ۱۳۹۶ توسط سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دوایر و مراکز ذیربط ابلاغ، که هم اکنون در حال اجراست.

زارع گفت: از جمله ویژگی‌های محصولات دانش بنیان آن است که با فروش آن‌ها افزایش چشمگیری را در رونق اقتصادی کشور شاهد هستیم و در واقع این شیوه‌نامه اجرایی آمده است تا کمک کند به تجاری سازی محصولات دانش بنیان که امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط ،شرکت‌های نوپا قادر باشند ضمن ورود به بازارهای داخل، بازارهای بین المللی را نیز از دست ندهند.

«محمد مهدی لطفی» رئیس پارک علم و فناوری استان یزد نیز در این نشست گفت: ادبیات تولیدات دانش بنیان در کشور و استان ما چند سالی است که رونق گرفته و ما شاهد رواج آن هستیم، البته لازم به ذکر است که انتظار بیشتری از این ادبیات نوظهور متصور بوده‌ایم ولی تا همین قسمت هم که پیش رفته است، به پیشتازان آن عرض خدا قوت ویژه داریم چرا که آن‍ها مبلغی برای بقیه شرکت ها هستند.

وی افزود: خدا را شاکریم که مسئولین و کارشناسان شرکت دانش بنیان پویا پازیریک ایساتیس توانستند در شرایط سخت کرونایی و تحریم های موجود وبا همت شایان خود، دومین گواهی نامه  انطباق محصول دانش بنیان را از آن خویش و استان دارالعباده و شهید پرور یزد کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، لطفی از تمام تصمیم گیرندگان و مسئولین مرتبط استانی و کشوری خواست این گونه شرکت‌ها را مورد تشویق قرار دهند تا انگیزه ایی برای دیگر مشتا قان این عرصه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دانش بنیان گواهینامه انطباق استاندارد پارک علم و فناوری یزد يزد محصولات دانش بنیان گواهی نامه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟

همشهری آنلاین - حوادث: طرفین معامله، وقتی مبایعه‌نامه‌ای را برای ماشین یا ملک و زمین تنظیم و امضا می‌کنند، تاریخی را به‌عنوان انتقال سند رسمی در آن درج می‌کنند. اگر در تاریخ تعیین شده هر یک از طرفین به دفترخانه مراجعه نکند، طرف دیگر می‌تواند درخواست کتبی خود را مبنی بر عدم‌حضور و انجام نشدن معامله به دفتر اسناد رسمی اعلام کند.

سمیرا مقدسی، وکیل دادگستری درباره فایده گرفتن گواهی عدم‌حضور می‌گوید: اگر هنگام تنظیم قرارداد روزانه مبلغی به‌عنوان خسارت تأخیر در انجام تعهد مشخص شده باشد، فقط با صدور این گواهی امکان درخواست ضرر و زیان مالی از طرف مقابل وجود دارد.

خریدار برای دریافت گواهی عدم‌حضور به چه مدارکی احتیاج دارد ؟

۱ - قولنامه رسمی یا عادی، به شکلی که به امضای دو طرف رسیده باشد.

۲ - همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه

۳ - تهیه چک بانکی به میزان باقیمانده قیمت خرید خانه که در قولنامه ذکر شده است.

فروشنده برای دریافت گواهی عدم‌حضور به چه مدارکی احتیاج دارد ؟

۱ - تمام مدارکی که جهت تنظیم سند و انتقال قطعی آن ضروری است.

۲ - اصل شناسنامه و کارت ملی

۳ - سند مالکیت

۴- قولنامه رسمی یا عادی که توسط طرفین معامله امضا شده.

۵ - بنچاق

۶ - پایان کار

۷ - مفاصاحساب دارایی

۸ - مفاصاحساب نوسازی از شهرداری

زمان و مدارک لازم برای صدور گواهی عدم‌حضور چیست؟

برای دریافت گواهی عدم‌حضور فقط می‌توانید در تاریخ تعیین شده مبایعه‌نامه به دفترخانه مقرر در آن مراجعه کنید. حتی یک روز بعد یا قبل از تاریخ موعد در مبایعه‌نامه منتج به صدور گواهی عدم‌پرداخت توسط دفترخانه نخواهد شد.نکته پایانی که خریداران خانه و آپارتمان باید به آن دقت کنند این است که در زمان تعیین‌شده برای انتقال سند رسمی ملک باید از چک تضمین‌شده یا چک بانکی یا وجه بانکی برای پرداخت باقیمانده ثمن معامله استفاده کنند. بنابراین ارائه چک شخصی بابت الباقی ثمن معامله پذیرفته نیست و سردفتر به درخواست فروشنده اقدام به صدور گواهی عدم‌حضور در دفترخانه می‌کند. پس باید چند روز قبل نسبت به آماده‌کردن الباقی ثمن یا وجه معامله به‌صورت نقد یا در قالب چک تضمین شده یا بانکی اقدام کنید.

کد خبر 846472 برچسب‌ها حقوق شهروندی قولنامه وکیل

دیگر خبرها

  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟