Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورود خیرین به میدان مبارزه با کرونا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیران عامل و همکاران محترم مجامع خیرین سلامت در سراسر کشور

سلام علیکم

ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای انجام یافته همانگونه که مستحضرید همزمان با شیوع موج سوم ویروس کرونا مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی در دیدار روز شنبه سوم آبان ماه با مسئولین ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با اشاره به سخت‌تر شدن شرایط زندگی برخی افراد و مشاغل با اجرای اقدامات سخت گیرانه و پیشگیرانه ، خاطرنشان کردند: در این زمینه دولت باید بسته‌های حمایتی را در نظر بگیرد، ضمن آنکه خیّرین و مردم نیز باید وارد میدان شوند و به کمک این افراد بیایند چرا که این کار جزو بهترین کارها و برترین وسایل نزدیک شدن به خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا مقتضی است مدیران عامل محترم مجامع استانی خیرین سلامت در سراسر کشور با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی اقدامات زیر را معمول نمایند :

الف _ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق رسانه های عمومی و فضای مجازی به عموم مردم و خیرین ارجمند نسبت به اهمیت موضوع با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی.

ب_ تعامل با خیرین ارجمند و فراهم آوردن امکان کمک خیرین به آسیب دیدگان اجتماعی از ویروس کرونا و نیازمند از طریق مجامع خیرین سلامت

ج_فعال نمودن شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت در جلب مشارکت‌های مردمی و کمک به خانواده های نیازمند .

د_شناسائی خانواده های آسیب دیدگان اجتماعی از بیماری کرونا و نیازمند بسته های حمایتی بمنظور یاری رسانی .

ه_ پیگیری لازم جهت جلب مشارکت‌های مردمی و تشویق خیرین به کمک رسانی به نیازمندان مورد حمایت که در امر مبارزه با ویروس کرونا آسیب دیده اند .

مقتضی است گزارش اقدامات انجام یافته در این زمینه را به صورت هفتگی به معاون مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی و رسانه ارسال نمایند ./

حسینعلی شهریاری
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور

پایان پیام

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید نمود. 

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند. 

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.  وی گفت؛ بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند