Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) نمی تواند کار یک فرد و یا یک رسانه باشد بلکه برنامه ریزی سیاسی و رفتاری پلید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۹ آبان حجت الاسلام « اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، امام صادق(ع) و هفته وحدت، گفت: اخلاق حسنه، الگویی، بشارت، اندرز، یاد آوری نعمت ها، تشبیه و تمثیل و محبت، از جمله روش های تربیتی پیامبر اکرم (ص) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امام جمعه کهنوج با محکوم کردن توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط روزنامه فرانسوی و حمایت رئیس جمهوری فرانسه از این روزنامه، تصریح کرد: این اهانت ها نمی تواند کار یک فرد و یا یک رسانه باشد بلکه برنامه ریزی سیاسی و رفتاری پلید است.



وی اظهار کرد: اهداف مکرون به نوعی سلطه بر اروپا بعد از خروج انگلیس از این اتحادیه و همچنین منحرف کردن ذهن مردم از ناتوانی در مهار بیماری کرونا بوده و از سوی دیگر تشدید نا آرامی های شنبه های اعتراضی است.



حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با ستاد ملی کرونا، ابراز کرد: سخنان رهبری ۲ محور اساسی داشت؛ اول این که توصیه به راه اندازی قرارگاه ملی مقابله با کرونا کرده و ۶ محور اصلی برای این قرار گاه ذکر کردند و آموزش عمومی مسجد محور، به کار گیری ابتکارات و خلاقیت، رعایت حداکثری مقررات بهداشتی، در نظر گرفتن برنامه حمایتی برای آسیب دیدگان و پیشگیری از مبتلایان از جمله این محورها هستند.



خطیب جمعه کهنوج ضمن توصیه به حفظ انسجام و وحدت آحاد مردم و مسئولین، تصریح کرد: اهانت به مسئولین کار اشتباهی است و برای رفع بیماری کرونا باید استغفار کرد.



 وی به بیان روایتی از امام علی (ع) پرداخت و عنوان کرد: ۲ وسیله نجات از آتش جهنم وجود دارد؛ یکی پیامبر (ص) که از میان ما رفتند و دیگری توبه و استغفار است، گناه گاهی فردی، گاهی ملی و عمومی است و استغفار باید متناسب با آن انجام شود.



حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه حادثه ۱۳ آبان را انقلاب دوم برشمرد و خاطرنشان کرد: فراموشی حافظه ای تاریخ و چرایی تسخیر لانه جاسوسی و تحریف، ۲ مقوله ای است که انقلاب دوم را تهدید می کنند.



 امام جمعه کهنوج در خاتمه ضمن درخواست از مسئولین، تاکید کرد: با توجه به گرانی های اخیر برای تامین کالا های اساسی مردم چاره اندیشی کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه کهنوج خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز پیامبر اکرم حجت الاسلام جمعه کهنوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا

اولین مصاحبه از سوی یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس نشان داد این شرکت راضی به کسب مقام چهاردهمی در لیگ برتر نمی‌شود. در ابتدای فصل وقتی باشگاه به خاطر مشکلات مالی نتوانست بازیکنان مد نظر جواد نکونام را جذب کند، عنوان کرد درصورت کسب عنوان چهاردهمی در لیگ برتر هم از جواد نکونام حمایت خواهد کرد، اما سرمربی تیم استقلال گفت: این تیم به واسطه قدمت و هوادارانی که دارد، نمی‌تواند در لیگ برتر به دنبال کسب عنوان چهاردهمی باشد.

هلدینگ خیلج فارس مالک باشگاه استقلال به کسب عنوان چهاردهمی در لیگ برتر راضی نیست. این شرکت در کنار قهرمانی در لیگ برتر می‌خواهد برای کسب ستاره سوم در آسیا تلاش کند. این را مصاحبه مهدی سالم مدیر روابط عموم خلیج فارس به وضوح نشان می‌دهد.

او در اینباره گفت: «نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتما آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند. دیدگاه علی‌عسکری همین است. یا کاری را شروع نمی‌کند یا اگر شروع کرد به کمتر از اولی رضایت نمی‌دهد. چه در حوزه صنعت چه در حوزه ورزش باشد. همیشه خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاشمان برای همین هدف است. کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام شد. بقیه کار به بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضای استقلال مربوط می‌شود.»

به نظر بلند پروازی خصصیه اصلی جواد نکونام است. او این را به خوبی در استقلال این فصل نشان داد. تیمی‌که در ابتدای فصل حتی باشگاه هم برای آن شانس قهرمانی در نظر نمی‌گرفت، اکنون در صدر جدول است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

بدون شک اولین شرط تحقق این مهم جذب بازیکنانی است که کیفیت فنی تیم استقلال را بالا ببرند. همان بازیکنانی که در ابتدای فصل و در تعطیلات زمستانی در لیست خرید آبی‌ها قرار گرفتند. بازیکنانی، چون محمد محبی، مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی، فرشاد احمد زاده و...

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج