Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توئیتی در پی تداوم روند اوج گیری شیوع بیماری کرونا، نوشت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در شورا ادامه دارد. از میان همکارانم خانم شهربانو امانی عضو شورا و عزیزانی از کارشناسان و پرسنل مبتلا شده‌اند. در شهرداری و شورا، محدودیت‌هایی برای حضور اعمال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی، همچنان تعطیلی دو هفته‌ای تهران است.

وی درباره وضعیت برگزاری جلسات صحن شورای شهر تهران نیز تاکید کرد: صحن علنی، نبض تپنده شهر و مدیریت شهری است و تعطیلی آن آسان نیست. به علاوه، جلسات شورا قانونا نمی‌تواند در محلی خارج از شورا برگزار شود. اگرچه بر اساس قانون، برگزاری دو جلسه در ماه وظیفه شوراست و ما در شورای تهران هشت جلسه برگزار می‌کنیم. در رابطه با چگونگی برگزاری، و یا کاهش احتمالی جلسات به صورت موقت، یکشنبه تصمیم‌گیری خواهیم کرد و تصمیم نهایی را اعلام خواهم کرد.

اعطا درباره حضور اهالی رسانه در جلسه یکشنبه و جلسات آتی شورای شهر، تصریح کرد: به جهت کاهش خطر ابتلاء کلیه همکاران (اعم از اعضاء محترم، نمایندگان رسانه‌ها و همکاران روابط عمومی)، تقاضا دارم اهالی رسانه، جلسات را به صورت آنلاین دنبال کنند. اگر به هر دلیل، اصرار به حضور هست، امکان استقرار صرفا در سالن دکتر شیبانی، در طبقه بالای صحن، فراهم است.

سخنگوی شورای شهر تهران نوشت: به معاونت ارتباطات شورا، ابلاغ کرده‌ام ضمن توصیه اکید به عدم حضور فیزیکی، تحت هیچ شرایطی، هیچگونه استثنایی میان رسانه‌ها در بحث ممنوعیت حضور در صحن قائل نشوند. بدیهی است که رسانه‌ها می‌توانند از تصاویر تنها دوربین حاضر در صحن (یعنی دوربین شورا) در صورت تمایل استفاده کنند.

کد خبر 561188 برچسب‌ها كرونا در ايران شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر