Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،آیفون ۱۲ دوسیم کارت 5G، یک سیم کارت فیزیکی و دیگری eSIM اواخر امسال و طی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، وارد بازار می‌شود. یکی از اسناد داخلی اپل در Reddit به اشتراک گذاشته شده که به عنوان یک مدرک معتبر تایید شده است. در قسمت مربوطه در رابطه با سوال مطرح شده که آیا 5G با دوسیم کارت کار می‌کند

هنگام استفاده از دو خط در حالت دوسیم کارت، داده‌های 5G در هردو خط پشتیبانی نمی‌شوند و به 4G LTE برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مشتریان فقط از eSIM استفاده می‌کنند و اپراتور مذکور از خدمات 5G پشتیبانی می‌کند، دسترسی به 5G دارند.

یک سند داخلی از ورایزون می‌گوید که در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری این قابلیت به دست کاربران خواهد رسید. ورایزون می‌گوید مشتریان eSIM برای دریافت خدمات 5G باید سیم کارت فیزیکی خود را از آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در بیاورند تا این سرویس را دریافت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپل آیفون آیفون 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند