Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@02:29:32 GMT

آیا ایرپاور اپل به خاطره‌ها پیوسته است؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۶۸۰۸

آیا ایرپاور اپل به خاطره‌ها پیوسته است؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام، اگر به سال 2017 بازگردیم، به خاطر می‌آوریم که اپل به همراه آيفون 10 از پد شارژ بی‌سیم خود با نام ایر پاور (Air Power) رونمایی کرد که توانایی شارژر همزمان آیفون، اپل واچ و کیس شارژ ایرپاد را با خود به همراه داشت. اما متأسفانه پس از گذشت مدتی، مشکلاتی بر سر تولید این محصول به وجود آمد و به دلیل نرسیدن این شارژر به استانداردهای مد نظر مهندسان کوپرتینویی، روند تولید و عرضه آن با تأخیر مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بدان معنا نبود که اپل از توسعه و عرضه این محصول نا امید شده است. پیش‌تر خبرهایی در مورد دست یافتن مهندسان کوپرتینویی به تکنولوژی های جدیدی برای راه اندازی و عرضه ایر پاور از گوشه و کنار رسانه‌های خبری به گوش می‌رسید. اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت آمریکایی در نهایت به آخر راه رسیده و به صورت کامل، پروژه توسعه و تولید Air Power لغو شده است.

توییتی که آقای جان پراسر، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری به تازگی ارسال کرده، حاکی از آن است که روند توسعه ایر پاور که به سال 2021 موکول شده بود، برای همیشه به پایان خود رسیده است و به نظر نمی‌رسد که مجددا مهندسان اپل روی آن کار کنند. این بدان معناست که ایرپاور برای همیشه مرده است!

پیش تر طبق حرف و حدیث‌های مطرح شده، مشکل اصلی مهندسان اپل با این پد شارژ بی‌سیم، به داغ شدن آن در هنگام استفاده مرتبط می‌شد که پس از آن، مهندسان این شرکت موفق به پیدا کردن راهی برای رهایی از مشکل مذکور شدند.

چندی بعد، یکی از افشاگران با نام Jioriku در اکانت شخصی خود در توییتر، ضمن ارسال توییتی مدعی شد که ایرپاور اپل در سال 2020 عرضه نخواهد شد و ارائه آن به سال 2021 موکول می‌شود. به نظر می‌رسد که آقای پراسر با Jioriku با منابعی در ارتباط بوده‌اند که اخبار ضد و نقیضی به آن‌ها ارائه کرده و به این ترتیب، کاربران نیز از این موضوع کاملا گیج شده بودند. ممکن است اپل ضمن کنسل کردن این پروژه، مدل ساده‌تر و کوچک‌تری از ایر پاور را طراحی و در آینده نزدیک روانه بازار کند.

اما اپل با عرضه آیفون 12 و آیفون 12 پرو و معرفی شارژر MagSafe به همراه آن به عنوان یک وسیله جانبی، ثابت کرد که پروژه تولید و عرضه AirPower به پایان خود رسیده و آن‌ها در فکر ارائه محصولات دیگری هستند. اگر چنین روندی ادامه داشته باشد، مطمئنا شاهد روانه شدن سیل عظیمی از لوازم جانبی پشتیبانی کننده از مگ سیف به بازار خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپل آیفون 10 شارژر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا