Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@23:06:09 GMT

اخذ مجوز جذب هفت هزار پرستار در وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۰۰۰

اخذ مجوز جذب هفت هزار پرستار در وزارت بهداشت

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب هفت هزار پرستار از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده است.

به گزارش ایلنا، دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان مهاباد گفت: هفت هزار و ۶۵۰ نیروی جدید پرستاری از ابتدای سال ۹۸ تاکنون به صورت پیمانی و قراردادی برای بهبود خدمات‌رسانی به بیماران، جذب مراکز درمانی کشور شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی اظهار داشت: مجوز جذب هفت هزار نیروی دیگر نیز از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده که تلاش می‌کنیم حداقل ۵۰ درصد آنها را تا پایان سال جاری به سیستم کادر درمانی کشور با توجه به شرایط موجود اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه میانگین تعداد پرستاران آذربایجان‌غربی کمتر از نرم کشوری آن نیست، ادامه داد: ساماندهی و مدیریت پرستاران در سطح استان نیاز به بازنگری دارد، چون بعضی از شهر‌ها با کمبود شدید نیروی پرستاری روبه‌رو هستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: وزارت بهداشت در جهت حفظ ارزش و حرمت پرستاران و همچنین جلوگیری از کار فرسایشی آنان در تلاش است با اجرای طرح‌های مختلف، روحیه و انگیزه پرسنل را افزایش داده و مزایای آنان را نسبت به خدمات ارایه شده ارتقا دهد.

حضرتی با بیان اینکه ۷۵ درصد پرستاران کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: جامعه پرستاری به ویژه بانوان با وجود فشار‌های ناشی از کمبود نیرو، در بحران کووید-۱۹ بسیار خوش درخشید و بار دیگر مسئولیت‌پذیری و ایثارگری خود را در شرایط سخت نشان داد که زبان ما برای قدرانی از این تلاش‌ها قاصر است.

لینک کوتاه: asriran.com/003A4g

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرستار وزارت بهداشت هفت هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: ۱۲ تیم امداد و اورژانس صحرایی در دو روز آینده در مسیر تردد زائران یادمان بازی‌دراز حضور دارند. - اخبار استانها -

رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه امسال مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز همچون چهار سال گذشته کمیته بهداشت و درمان با کمک تمام متولیان بهداشت و درمان اعم از نیروهای سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر این برنامه را پوشش خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: 12 پست امداد و اورژانس صحرایی در طول مسیر از ورودی‌های استان تا یادمان بازی دراز مستقر می‌شوند و چندین بالگرد هوانیروز و هلال‌احمر نیز برای پوشش امدادی آمادگی کامل دارند.

منصوری بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمارستان‌های استان به ویژه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب و چندین بیمارستان کرمانشاه، هرسین، سنقر، کنگاور و صحنه انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: امکانات مورد نیاز سخت و افزاری و نرم افزاری و متخصصان مورد نیاز هماهنگ شده است.

وی افزود: امید دارم با همکاری مجموعه‌ بهداشت و درمان همانند سال‌های گذشته به بهترین شکل برای زوار میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن