Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا این ایالت را برای ناآرامی‌های بعد از انتخابات در روز سوم نوامبر (۱۳ آبان)، آماده می‌کند.

نیوسام درباره ناآرامی در شب انتخابات آمریکا گفت کالیفرنیا همه سناریوها را در نظر دارد و اطمینان حاصل می‌کند که آمادگی دارد.  

نیوسام که مردم ایالتش اغلب از مخالفان ترامپ هستند، مشخصاً نگفت که تدابیری که برای مقابله با آشب‌های احتمالی شب انتخابات و روزهای بعد از آن اندیشیده چه چیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این اظهارات را بعد از رای دان به صورت حضوری در شهر «ساکرامنتو» در این ایالت بیان کرد.

فرماندار کالیفرنیا پیشتر در هنگام اعتراضات ضد نژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا، گارد ملی را برای جلوگیری از ناآرامی در کالیفرنیا اعزام کرده بود.

اظهارات او یک روز بعد از آن بیان شد که رئیس پلیس بورلی هیلز شهری در حومهٔ غربی کلانشهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا هم گفت بلوار معروف «رودیو درایو» در این شهر در روز انتخابات و در چهارم نوامبر، فردای روز انتخابات برای مهار ناآرامی‌های احتمالی انتخاباتی تعطیل خواهد بود. وی افزود پلیس بورلی هیلز از آغاز هالووین تا پایان هفته انتخابات در آماده‌باش کامل خواهد بود.

مقامت شیکاگو، بزرگترین شهر ایالت ایلینوی هم تمرینی همه‌جانبه برای مواجه با تهدیدات و خشونت‌های مرتبط با انتخابات برگزار کرده‌اند.

«مایکل هریسون» کمیسر پلیس شهر بالتیمور ایالت مریلند نیز اعلام کرد پلیس «در حال برنامه‌ریزی، تمرین و ایجاد پروتکل‌هایی برای استقرار منابع در روز انتخابات و حتی بعد از آن است».

312 310

کد خبر 1449478

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری امریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود