Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:43:22 GMT

مشاور فنی تراکتور: امسال مدعی فتح لیگ و آسیاییم!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۳۶۷

مشاور فنی تیم تراکتور تبریز معتقد است این تیم با جذب بازیکنان بین‌المللی و جوان، پتانسیل بالایی دارد و یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، عباس چمنیان درباره شرایط تیم تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر تیم روند خوبی دارد. امسال شرایط لیگ نسبت به سال‌های گذشته از نظر مبالغ قرارداد بازیکنان و بازارگرمی‌هایی که صورت گرفت، بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در مجموعه باشگاه تراکتور تلاش کردیم با آرامش و حوصله کار را پیش ببریم و بدون اینکه اسیر جو نقل‌وانتقالات شویم، چند بازیکنی را که مدنظر داشتیم، جذب کنیم. خوشبختانه سه بازیکن بزرگ‌مان (شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی) هم به جمع ما اضافه شدند.

وی افزود: حاج‌صفی با توجه به اینکه در اردو‌های تیم ملی حضور داشت از آمادگی خوبی برخوردار بود، اما حتی تصور هم نمی‌شد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی تا این حد آماده به تمرینات بازگردند. این دو بازیکن حرفه‌ای هستند و با تمرینات خاصی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، به همراه هادی محمدی و قادری به صورت جداگانه با بدنساز تیم تمرین می‌کنند و فکر می‌کنم در هفته پیش رو به جمع تیم اضافه شوند. در مجموع تراکتور تلفیقی از بازیکنان بین‌المللی و جوانان است و فکر می‌کنم این بازیکنان در طول فصل جاری و فصل‌های آینده خیلی می‌توانند به تیم ما کمک کنند. عملکرد ما در بازی سپاهان هم در مقایسه با دو بازی تدارکاتی قبلی رو به رشد بود و خوشبختانه بچه‌ها بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شوند. انتظار ما هم همین است که بازیکنان بین‌المللی‌مان در فاصله کوتاهی با ایده‌های تاکتیکی هماهنگ شوند. ما یک بازی تدارکاتی دیگر هم مدنظر داریم و فکر می‌کنم تیم ما تقریباً آماده است تا لیگ را شروع کند.

مشاور فنی کادر فنی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره تعویق مسابقات لیگ و اینکه ممکن است دوباره شروع لیگ عقب بیفتد، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، زمزمه‌هایی هم برای تعویق دوباره لیگ به گوش می‌رسد، اما به هر حال ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

چمنیان درباره عملکرد بازیکنان جدید تراکتور در دیدار‌های تدارکاتی این تیم توضیح داد: به هر حال این بازیکنان را ما از قبل مدنظر داشتیم. ما بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم و فقط یک یا دو بازیکن را به خاطر مبالغ قرارداد بالا و مشکل رضایت‌نامه نتوانستیم جذب کنیم. حدود ۸۰ درصد بازیکنان لیست‌مان جذب شدند که همه آن‌ها متناسب با نیاز‌های تیم، تراکتوری شدند. فکر می‌کنم ما هم بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان جوان خوبی را از لیگ دسته اول جذب کردیم. تراکتور پتانسیل بالایی دارد و به نظرم اگر روند همین‌طور پیش برود، امسال یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

مشاور فنی تیم تراکتور در پاسخ به سؤالی درباره کمبود بازیکن در پست مهاجم و اینکه جذب پیمان بابایی در چه مرحله‌ای قرار دارد، عنوان کرد: بابایی به دلیل مشکلاتی که بود حضورش در تیم عملی نشد و دیگر خیلی بعید است به تیم اضافه شود. ما باید امسال منتظر ظهور پدیده‌های جدید و جوانان باانگیزه باشیم. حمزاویی که بازیکن خوبی است و هر روز آماده‌تر می‌شود. ضمن اینکه ما چند بازیکن جوان خوب داریم که فکر می‌کنم می‌توانند به تیم کمک کنند. البته ما به دنبال جذب مهاجم دیگر هم هستیم، ولی اگر این اتفاق نیفتاد، فکر می‌کنم با پروژه‌ای که انجام شده و بازیکنان جوانی که جذب شدند، می‌توانیم شاهد ظهور پدیده‌ها باشیم. ضمن اینکه در بخش حمله بازیکنان خوب و چند پُسته‌ای مثل سعید واسعی داریم که می‌توانند در بخش هجومی به ما کمک کنند. محمد قادری، مهدی ببری، محمد قنبری و امین اسدی را هم به‌عنوان بازیکن جوان در تیم‌مان داریم که قطعاً امسال از آن‌ها زیاد خواهید شنید و می‌توانند جزو پدیده‌های جدید لیگ باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس تراکتور عباس چمنیان تابناک ورزشی علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نیس فکر می کنم مشاور فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت فوتبال استان تهران از ماه ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. دراین راستا قریب به 9000 بازیکن زیر نظر استعدادیاب های هیات فوتبال استان تهران، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خرداد ماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

 سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت های خود می گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت ماه مرحله منطقه ای و در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاالله مرحله منطقه ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درحالی از این پروژه های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیات فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن دراین عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!