Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا این ایالت را برای ناآرامی‌های بعد از انتخابات در روز سوم نوامبر (۱۳ آبان)، آماده می‌کند.

نیوسام درباره ناآرامی در شب انتخابات آمریکا گفت کالیفرنیا همه سناریوها را در نظر دارد و اطمینان حاصل می‌کند که آمادگی دارد.

نیوسام که مردم ایالتش اغلب از مخالفان ترامپ هستند، مشخصاً نگفت که تدابیری که برای مقابله با آشب‌های احتمالی شب انتخابات و روزهای بعد از آن اندیشیده چه چیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این اظهارات را بعد از رای دان به صورت حضوری در شهر «ساکرامنتو» در این ایالت بیان کرد.

فرماندار کالیفرنیا پیشتر در هنگام اعتراضات ضد نژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا، گارد ملی را برای جلوگیری از ناآرامی در کالیفرنیا اعزام کرده بود.

اظهارات او یک روز بعد از آن بیان شد که رئیس پلیس بورلی هیلز شهری در حومهٔ غربی کلانشهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا هم گفت بلوار معروف «رودیو درایو» در این شهر در روز انتخابات و در چهارم نوامبر، فردای روز انتخابات برای مهار ناآرامی‌های احتمالی انتخاباتی تعطیل خواهد بود. وی افزود پلیس بورلی هیلز از آغاز هالووین تا پایان هفته انتخابات در آماده‌باش کامل خواهد بود.

مقامت شیکاگو، بزرگترین شهر ایالت ایلینوی هم تمرینی همه‌جانبه برای مواجه با تهدیدات و خشونت‌های مرتبط با انتخابات برگزار کرده‌اند.

«مایکل هریسون» کمیسر پلیس شهر بالتیمور ایالت مریلند نیز اعلام کرد پلیس «در حال برنامه‌ریزی، تمرین و ایجاد پروتکل‌هایی برای استقرار منابع در روز انتخابات و حتی بعد از آن است».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بایدن ترامپ کالیفرنیا انتخابات امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان اعلام کرد واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است