Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یادآور شد: کلید حل مشکلات در داخل کشور  و تکیه بر ظرفیت‌های بیشمار داخلی و قطع امید از غرب است. متاسفانه برخی هنوز هم نمی‌خواهند این موضوع را قبول کنند. مهدی چمران در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا و تاثیر نتایج این رویداد در سیاست داخلی و خارجی ایران اظهارداشت: هر کدام از  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شوند، برای ایران فرقی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه هیچ کدام از روسای جمهور آمریکا به‌تنهایی نقش تعیین کنندگی در سیاست‌های داخلی و خارجی این کشور را ندارند، عنوان کرد: شخصیت روسای جمهور آمریکا از هم متفاوت است اما امپریالیسم و صهیونیستی که پشت سرآن‌ها ایستاده برایشان برنامه ریزی می‌کند و انها مجری آن تصمیمات می‌شوند.    چمران به آخرین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: این افشاگری‌ها در مذاکرات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، موضوع جدیدی نیست. حال که بحران سیاسی ـ اجتماعی در این کشور افزایش یافته است، نامزد‌ها برای جلب آرای مردم به این اقدامات ضداخلاقی روی آورده‌اند.    عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب یادآور شد: کلید حل مشکلات در داخل کشور  و تکیه بر ظرفیت‌های بیشمار داخلی و قطع امید از غرب است. متاسفانه برخی هنوز هم نمی‌خواهند این موضوع را قبول کنند.   بیشتر بخوانید:  کارشناس مسائل آمریکا: حضور ترامپ باعث تسریع افول آمریکا می‌شود ولایتی: یکی از برکات خون شهدای مقاومت و سردار سلیمانی تصویب قانون اخراج نظامیان آمریکایی از عراق بود
انتهای پیام/  برچسب ها: مهدی چمران آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی چمران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم