Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) در حال سخنرانی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه‌شب به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) درباره تحولات منطقه و جهان سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود این مناسبت و میلاد امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت که علاوه بر اشاره کوتاه به دوره ولادت پیامبر (ص) در مورد مسائل سیاسی نیز سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب‌الله لبنان، قرآن را معجره پیامبر (ص) و دستاورد ایشان را دستاورد انسانی در جامعه آن روز مکه، مدینه و شبه جزیره عرب دانست و گفت که پیامبر در زمینه عبادت (تبدیل بت‌پرستی به یکتاپرستی)، ارزش‌های انسانی و اخلاقی و نظم و انضباط در جامعه آن روز شبه جزیره عرب دستاورد‌های زیادی را محقق کرد.

او به توجه به شخصیت پیامبر اکرم (ص) و ارزش‌های انسانی و اخلاقی که به ارمغان آورد، اظهار داشت که مسلمانان به هیچ وجه حاضر نمی‌شوند به پیامبرشان توهین شود.

سید حسن نصرالله گفت که مشکل قضایای اخیر در فرانسه، مقامات این کشور هستند. او گفت که در این قضیه به دنبال حل مشکل هست نه به دنبال تشدید کردن تقابل‌ها.

دبیرکل حزب‌الله لبنان حمله دیروز در شهر نیس را محکوم کرد و گفت که اسلام، گروه‌های اسلامی این گونه اقدامات را و اقدامات مشابه آن چه در گذشته و چه در آینده را محکوم کردند و این گونه حملات مردود است.

او گفت که مقامات فرانسه یا سایر مقامات حق ندارند مسئولیت این گونه اقدامات را بر عهده دین و سایر اتباع آن دین کنند و این گونه حرکات نادرست، غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

سید حسن نصرالله گفت که باید در این مواقع باید همان فرد را باید مسئول این گونه اقدامات دانست ولو انگیزه او دینی باشد. او گفت که اگر فردی مسیحی یا ... چنین اقدامی بکند، این گونه رفتار را به پای دین مسیحیت یا نعوذ بالله به اسم حضرت عیسی (ع) نوشت.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله لبنان توهین به پیامبر اسلام هراسی اسلام ستیزی سید حسن نصرالله حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از شاگردان آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید ظهر چهارشنبه به مناسبت روز معلم، ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مرتضی مطهری از شخصیت علمی این استاد برجسته حوزه علمیه قم قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری از شاگردان این مرجع تقلید در سخنانی بیان کرد: ما افتخار می کنیم که از محضر شخصیت برجسته ای همانند آیت الله جوادی آملی در حوزه علمیه قم بهره مند هستیم و از منظومه فکری وی استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: اندیشه های آیت الله جوادی آملی کام های تشنه کسانی که به دنبال معارف ناب اسلامی هستند سیراب می کند و امروز یکی از رسالت های اصلی طلاب گام برداشتن در مسیر تبلیغ دین و معارف اسلامی است.

آیت الله جوادی آملی گفت: نیروهای نظامی کشور به دنیا نشان دادند که می توانند در برابر ابرقدرت ها بایستند و این امر را در حمله به اسراییل در پاسخ به جنایات های آنان اثبات کردند و امروز همینه آنان شکسته شده است.

وی با بیان اینکه طلاب وظیفه دارند در عرصه علمی، معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام را نشر دهند افزود: امروز شاهدیم که دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکا علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه ایستاده اند که در این شرایط باید همت مضاعفی در بیان و انتقال معارف دینی داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی نیز در این مراسم از ابراز لطف شاگردانش تشکر کرد.

کد خبر 6094347

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد