Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت سخنرانی کرد.

گزیده سخنان سید نصرالله بدین شرح است:

* مسلمانان هیچ‌گونه تعرض، اسائه‌ادب و اهانتی را به ساحت پیامبر اکرم (ص) نمی‌پذیرند و تحمل نخواهند کرد.

* حادثه "نیس" فرانسه را به‌شدت محکوم می‌کنیم. اسلام قتل بیگناهان را ممنوع می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دولت فرانسه نباید اقدام یک فرد را به حساب کل مسلمانان بگذارد؛ کما اینکه مسلمانان هم خطای یک مسیحی را به‌پای دین مسیح نمی‌گذارند.

* این‌همه جنایت در اروپا توسط غیرمسلمانان انجام می‌شود، چرا رسانه‌ها به آنان چنین پوششی نمی‌دهند؟!

* ماکرون حق ندارد از تعبیر "فاشیسم اسلامی" استفاده کند؛ مگر ما مسلمانان از عبارت "تروریسم مسیحی" استفاده می‌کنیم؟

تکمیل می شود...

اخبار مرتبط پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان فرانسه واکنش ظریف به حادثه امروز در نیس: نمی‌توان از طریق تحریک‌آفرینی‌های زننده به صلح دست یافت واکنش علم الهدی به توهین دولت فرانسه به پیامبر اسلام (ص) روایت امام خمینی (س) از رفتار اخلاقی پیامبر اسلام (ص) با کافران واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به اهانت بی شرمانه رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) لاریجانی: توهین به پیامبر اسلام، خط قرمز مسلمانان است واکنش عبدالرزاق حمدالله به توهین فرانسوی‌ها به پیامبر اکرم(ص) +عکس رئیس‌جمهور: بی‌احترامی به پیامبر ضداخلاق است/از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم آیت الله فاضل لنکرانی: تایید رییس جمهور فرانسه از اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص) دشمنی آشکار وی با اسلام است بیانیه مجلس خبرگان رهبری در اعتراض به اهانت به ساحت پاک پیامبر اکرم (ص) واکنش تند سپاه به اقدام رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص)

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سید حسن نصرالله حزب الله لبنان امانوئل مکرون حمله تروریستی نیس سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پیامبر اسلام پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «پل اوبراین» مدیر اجرایی دفتر عفو بین‌الملل در آمریکا امروز پنج‌شنبه در واکنش به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه، اظهار کرد: اعتراضاتی که در داخل دانشگاه‌های آمریکا و اطراف آنها برای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها برپا شد، با واکنش‌های سرکوبگرانه از جمله بازداشت و اخراج دانشجویان روبه‌رو شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، اوبراین گفت: حق اعتراض کردن از منظر گفتگوی آزادانه درباره تحولات جاری در غزه در کنار استمرار حمایت‌های تسلیحاتی واشنگتن از اسرائیل، بسیار اهمیت دارد.

این مسوول عفو بین‌الملل افزود: بر اساس قوانین بین‌المللی آزادی دانشگاهی فاکتور اصلی حق تحصیل است، بر این اساس از مدیریت‌های دانشگاه‌ها می‌خواهیم از حق دانشجویان در اعتراض مسالمت‌آمیز و امنیت حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»