Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ بیستم فوتبال ایران از هفته آینده آغاز می شود. به همین بهانه به بررسی لیست ورودی و خروجی سرخابی های پایتخت پرداختیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل جدید لیگ برتر ایران در حالی از هفته آینده آغاز می شود که اکثر تیم های شرکت کننده در لیگ مانند همیشه دچار تغییر و تحولات فراوانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم به بررسی نقل و انتقالات دو تیم پر طرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال پرداخته و ورودی ها و خروجی های این دو باشگاه را زیر نظر بگیریم.

بررسی لیست ورود و خروج تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات:

پرسپولیس تهران

ورودی:

حامد لک،سعید آقایی،علی شجاعی،میلاد سرلک،احسان پهلوان،عیسی آل‌کثیر،محمد شریفی و آرمان رمضانی

خروجی:

علیرضا بیرانوند،مهدی ترابی،شجاع خلیل زاده،علی علیپور،محمد نادری،کریستین اوساگونا،محسن ربیع خواه،محمد انصاری(احتمالی)

استقلال تهران

ورودی:

رشید مظاهری،محمدحسین مرادمند،احمد موسوی،محمد نادری،متین کریم زاده،مهدی مهدی‌پور،بابک مرادی

خروجی:

علی کریمی،روزبه چشمی،علی دشتی،محسن کریمی،محمد بلبلی،عظیم گوگ،مرتضی تبریزی(نامشخص)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس لیگ بیستم محمود فکری یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکبرپور با اشاره به دیدار استقلال برابر ذوب آهن که با گل دقیقه ۹۴ دو بریک پیروز شد تا همچنان صدرنشین بماند تاکید کرد: به نظرم بازی سختی بود. چراکه ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ مان است. نیمه اول غافلگیر شدیم. خط دفاعی جا ماند و ذوب آهن به گل رسید. همین هم باعث شد شرایط سخت شود. اما استقلال نیمه دوم را طوفانی شروع کرد. شاید استقلال اگر بازی مساوی یا با شکست بازی را تمام می کرد حتی قهرمانی را همان دیروز از دست می داد. چراکه پرسپولیس بازی اش برده بود و صدرنشین می شد.

به نقل از همشهری آنلاین وی افزود: برای همین در نیمه دوم استقلال با تمام وجود بازی کرد و دو گل زیبا هم زد که در لیگ های اروپایی مثل آنها را می بینیم. استقلال کامبک زد و برد دراماتیکی را به دست آورد.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص درخشش بازیکنان ازبکستانی در ترکیب تیم های استقلال و پرسپولیس و اینکه چرا خودمان مشابه این بازیکنان را در لیگ نداریم یا اگر باشند بسیار اندک است گفت: همه دنیا دارند در فوتبال پیشرفت می کنند ما هم پیشرفت می کنیم اما کند است. علت اصلی آنهم اینکه فوتبال در دست غیر فوتبالی ها افتاده است. اگر علت اصلی این مسایل را ریشه یابی کنید به کار غیر اصولی در آکادمی ها برمی گردد. البته آکادمی‌های استقلال و پرسپولیس چند سالی است که بهتر شده است. اگر در فوتبال پایه کار کنید خواهید دید چقدر استعداد در کشورمان است اما این استعدادها شکوفا نمی‌شود. خیلی از آنها به خاطر اینکه باید پول هزینه کنند خط می‌خورند در عوض کسانی دیگر که حق شان نیست به دلیل رابطه بازی و این قبیل مسایل فیکس بازی می کنند.

او افزود: در فوتبال پایه ما سرمایه گذاری نمی‌شود برای همین هم کار اساسی صورت نمی گیرد در حالی که در دنیا بهترین مربی‌ها و بیشتر پول را در تیم های پایه استفاده می کنند ولی متاسفانه این موضوع در کشورمان خیلی کند انجام می شود. خود من وقتی در آکادمی استقلال بودم از متولدین سال ۸۳ تیمی را جمع کرده بودم که الان در رده امیدها هستند اما در بزرگسالان و حتی لیگ برتر بازی می کنند. کار در پایه علاقه و انگیزه و تخصص می‌خواهد. در رده پایه پول چندانی به مربیان نمی‌دهند برای همین هم رشد چندانی نمی‌بینیم.

اکبرپور خاطرنشان کرد: ما کشوری هستیم که از لحاظ استعداد در آسیا حرف نداریم. هیچ کشور آسیایی به اندازه ما استعداد ندارد. اما باشگاه ها در تیم های پایه کار نمی کنند فقط جزیی فعالیت می‌شود. پولی هم خرج نمی شود. مربیانی که می‌گذارند به آنها می گویند خودتان پایه ها را بچرخانید. یا مدیری می‌گذارند و می گویند پایه ها را خودتان بچرخانید. آنهم مجبور می‌شوند آن وسط‌ها دو بازیکن پولی هم رد کنند تا خرج تیم را در بیاورند. این وضعیت شرایط را برای بازیکنان مستعد بد می‌کند برای همین هم وضعمان به این شکل شده است.

وی ادامه داد: برای همین می گویم ما شاید از نظر استعداد سرتر از ازبک ها باشیم اما ازبین می روند. حالا استقلال وپرسپولیس این بازیکنان خارجی که آوردند خوب هستند. امیدوارم همیشه بازیکنان خارجی با این کیفیت بیاورند. در گذشته هم چند بازیکن خوب آمده بودند مثل جانواریو، تیام، دیاباته و... اما یک دوره ای بود بازیکن خارجی را فقط به خاطر پول و دلار می آوردند. بازیکنانی که حتی در سطح سه لیگ ایران هم نبودند اما یکسری دلال ها از لحاظ دلاری سود می‌کردند و آنها جذب تیم‌های ایرانی می‌شدند. الان اورونوف در پرسپولیس دو گل زده و در استقلال بلانکو و مارشاریپوف هم گل‌های حیاتی می‌زند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس در ۴ هفته پایانی لیگ برتر گفت: واقعا شرایط سخت است هر دو تیم برای قهرمانی می جنگند. استقلال کار دست خودش است. اگر هر ۴ بازی خود را ببرد لازم نیست به نتایج سایر تیم ها توجه کند اما پرسپولیس ضمن اینکه باید بازی‌های خود را ببرد یک چشم به استقلال باید داشته باشد تا در صورت لغزش این تیم بتواند صدرنشین شود.

اکبرپور درباره دیدار این هفته استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: نگاه نکنید فولاد در این فصل بد نتیجه گرفته است اما این تیم همیشه جلو تیم های بزرگ با تمام وجود بازی کرده تا خودش را نشان دهد. الان هم می خواهد جلوی استقلال ثابت کند اگر تا الان نتوانسته انتظارات را برآورده کند فقط یک اتفاق بوده است. فولاد برای همین می آید تا اعاده حیثیت کند.

او درخصوص اینکه چه توصیه‌ای به جواد نکونام دارید گفت: من نمی‌توانم توصیه‌ای برای نکونام داشته باشم فقط می‌گویم اگر در ۴ بازی آینده مثل نیمه دوم بازی با ذوب آهن باشند در هر ۴ بازی پیروز خواهند شد و قهرمان می شوند. بازیکنان شرایط را درک کرده بودند. اینکه هر بازی حکم فینال را دارد. با همین تفکر تا الان جلو آمده‌اند.

وی درباره اینکه به نظر با جدایی خطیر از مدیریت استقلال کادرفنی و بازیکنان با آرامش بیشتر کار می کنند تاکید کرد: از اول فصل مدیریت با کادرفنی مشکل داشت. یا باید با هم کنار می آمدند یا خطیر زودتر از استقلال می رفت. اینکه نمی شود مدیریت با کادرفنی درگیر باشد و علیه هم مصاحبه کنند. حالا هولدینگ پتروشیمی تیم را تحویل گرفت صلاح دیده مدیریت تغییر کند حتما حرکت مثبتی است و سودش به استقلال خواهد رسید. من با روحیه‌ای که از بازیکنان در بازی دیروز دیدم مشخص بود از برکناری خطیر خوشحالند. من به حرف و حدیث‌ها هم اعتنایی نمی‌کنم. خطیر هم هر مشکلی داشت الان رفته است و نباید به شایعات دامن زد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903970

دیگر خبرها

  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال