Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:24:51 GMT

تنیس آزاد وین| شکست جوکوویچ مقابل رنک ۴۲ جهان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۱۶۷

تنیس آزاد وین| شکست جوکوویچ مقابل رنک ۴۲ جهان

به گزارش خبرگزاری فارس در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد وین امشب نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لورنزو سونگو از ایتالیا و رنک ۴۲ جهان شکست خورد.

جوکوویچ در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر و با امتیازهای ۶-۲، ۶-۱ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سونگو بعد از این دیدار اظهارداشت: قطعا این برد مهمترین پیروزی در طول زندگی من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواک بهترین تنیسور جهان است اما من امروز خیلی خوب بازی کردم. این باور نکردنی و شگفت انگیز است. بهترین بازی‌ام را امروز داشتم و از این بابت خوشحالم.

دومینیک تیم بخت دوم قهرمانی هم در بازی امروز مغلوب آندری ربلوف روسی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. این بازی امروز را با امتیازهای ۷-۶، ۶-۲ شکست خورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس آزاد وین نواک جوکوویچ دومینیک تیم تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند