Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مرادمند یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی استقلال در دیدارهای پیش‌فصل بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین مرادمند یکی از مدافعین کم حاشیه فوتبال ایران بوده که در سال‌های گذشته عملکرد کم فراز و نشیبی را از خود به نمایش گذاشته و پس از سال‌ها حضور در مشهد و شهر خودرو به تیم استقلال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادمند در تمامی دیدارهای دوستانه استقلال یکی از بازیکنان مورد اعتماد محمود فکری بود که عملکرد قابل قبولی هم از خود به نمایش گذاشت. او هم در سیستم سه دفاعه و هم در سیستم چهار دفاعه یکی از نفرات ثابت فکری بود.

در دیدار دوستانه امروز بین چوکای تالش و استقلال، در همان نیمه اول و در حالی که بازی بدون گل دنبال میشد، مرادمند با یک تکل زیبا توپ را از روی خط دروازه برگرداند تا مانع گل خوردن آبی‌ها شود. علاوه بر این مرادمند و سیاوش یزدانی در ضربات ایستگاهی خطرناک بودند و در توپ‌های هوایی در برابر حریفان خود موفق عمل کردند.

با بهبود محمد دانشگر از بیماری کرونا، فکری کار سختی را برای انتخاب نفرات ثابت تیمش در مرکز خط دفاعی دارد. محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر بازیکنانی هستند که داعیه حضور در ترکیب ثابت استقلال را دارند و علاوه بر آنها، شاهین طاهرخانی هم حضور دارد که فصل گذشته در چند دیدار عملکرد موفقی در ترکیب استقلال داشت. آرش دایجلری هم دیگر بازیکن در این پست بود که محمود فکری در چند دیدار دوستانه او را به میدان فرستاد تا تعداد مدافعین وسط آبی‌ها به عدد ۶ برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری اخبار استقلال شهرخودرو مشهد محمدحسین مرادمند محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی