Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب نورماگمدوف ستاره مشهور و مسلمان رشته MMA و صاحب چندین کمربند UFC، با انتقاد شدید از حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از جسارت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، گفت: عذابی دردناک در نیا و آخرت در انتظار او و حامیانش است.

به گزارش ایسنا، حبیب نورماگمدوف چهره شاخص رشته MMA و دارنده چند قهرمانی در رقابت های معتبر UFC که به مبارز شکست‌ناپذیر و عقاب داغستان مشهور است و محبوبیت زیادی در جهان دارد، نسبت به حمایت امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه از جسارت به نبی اکرم(ص) شدیدا اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب که چند روز پیش با ۲۹ پیروزی خیره‌کننده از ۲۹ مبارزه در UFC، بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، با انشتار یک پست به امانوئل مکرون حمله کرد.

وی به همراه پست خود در فضای مجازی، عکسی از مکرون را که جای کفش بر روی صورت اوست به نمایش درآورده است.

حبیب نورمامگمدوف درباره حمایت رییس جمهور فرانسه از جسارت به پیامبر اعظم که اعتراض گسترده مسلمانان سراسر جهان را به دنبال داشته است، به دو زبان روسی و عربی نوشت: او(مکرون) و حامیانش به احساسات بیش از یک میلیارد نفر مسلمان در سراسر جهان به اسم آزادی بیان توهین کرده است. خداوند متعال در دنیا و آخرت ذلیلشان کند. خداوند خیلی زود آن ها را به سزای عملشان می رساند و آن را خواهید دید.

وی ادامه داد: ما مسلمان هستیم و حضرت محمد(ص) را بیشتر از مادر، پدر، همسر و فرزندانمان دوست داریم. خداوند برای آن‌ها عذاب دردناکی مهیا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حبیب نورماگمدوف امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه عقاب داغستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک