Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@01:37:35 GMT

رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۸۹۱

رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری پیست مردان هفتم آبان در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد آغاز شد. دوچرخه سواران در بخشهای مختلف تا دهم آبان با هم رقابت می‌کنند.

مجید روح‌پرور افزود: در این مرحله هفت تیم با ۵۰ دوچرخه سوار حضور دارند.

پیروزی تیم بسکتبال آویژه صنعت

روز سوم آبان ماه تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در دومین دیدار تدارکاتی خود تیم کوچین آمل را با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد روز دوم آبان هم کوچین آمل را با نتیجه ۹۵ بر ۷۴ شکست داده بود. هر دو تیم خود را برای مسابقات لیگ برتر بسکتبال آماده می‌کنند.

بازگشت تیم فوتبال ابومسلم به مستطیل سبز

مدیر عامل باشگاه ابومسلم هفته گذشته به فوتبال دوستان خراسانی وعده بازگشت دوباره این تیم فوتبال را به مستطیل سبز داده بود که این وعده تا حدودی محقق شد.

محمد رضا عباسی به رسانه‌ها گفته بود: باشگاه ابومسلم دوباره احیا خواهد شد و با هیات مدیره جدید، خود را برای حضور در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور آماده می‌کند.

در کادر جدید این باشگاه، حشمت مهاجرانی، مجتبی بهاروند، هادی رضایی، علی باخرد،  جواد آرین منش، محمدرضا عباسی، سید جواد کمالی، حسن نوری و نرگس شالچیان ۹ عضو هیات مدیره هستند، همچنین مهدی جوانمرد و حسین فیروزیان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

پس از اتمام جلسه هیات امنا، نخستین جلسه هیأت مدیره باشگاه ابومسلم با حضور اعضا برگزار گردید و به اتفاق آرا حشمت مهاجرانی به عنوان رییس هیأت مدیره، مجتبی بهاروند به عنوان نایب رییس هیأت مدیره و محمدرضا عباسی به عنوان مدیرعامل و سخنگوی هیأت مدیره انتخاب شد.

برگزاری بزرگترین جشنواره دارت کشور در مشهد

رییس انجمن دارت هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: بزرگترین جشنواره رقابتی دارت کشور روزهای هشتم و نهم آبان در پارک ملت مشهد برگزار شد.

مسعود قاسمی با بیان اینکه بالغ بر ۲۰ هزار نفر از شهروندان مشهدی در این جشنواره شرکت کردند افزود: همچنین آموزش و آشنایی با این رشته هم به علاقه مندان و شرکت کنندگان داده شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۵۰ ایستگاه حرفه‌ای نصب و ۵۰ داور و ۱۰ نفر کادر اجرایی حضور داشتند.

رییس انجمن دارت هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: این جشنواره گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با همکاری شهرداری منطقه یک، منطقه ۱۱ و هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری مسابقات تیراندازی هفته وحدت

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته وحدت نهم آبان با حضور ۳۷ تیرانداز آغاز شد.

کوروش فرودی افزود: این مسابقات در رشته‌های تفنگ و تپانچه و در سه دور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال مشهد فدراسیون دوچرخه سواری بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد فدراسیون دوچرخه سواری بسکتبال فوتبال مشهد فدراسیون دوچرخه سواری بسکتبال اخبار کنکور ورزشی خراسان رضوی خراسان رضوی گفت هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد