Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تب کرونا در فصل پاییز فروکش که نکرده هیچ بلکه شرایط لحظه به لحظه بحرانی‌تر می‌شود‌.

در کهگیلویه و بویراحمد هم که یکی از ۲۴ استان قرمز کشور است قوانین سخت‌گیرانه برای گچساران وضع شد و بویراحمد هم شرایطی مشابه گچساران دارد.

چند روزی است که ماشین آتش‌نشانی شهرداری و خودروهایی از سپاه در سطح شهر یاسوج کوچه به کوچه هشدارهای در خانه ماندن را به مردم می‌دهند اما هنوز عده‌ای نه صدای این هشدارها را می‌شنوند و نه آمار فوت شدگانی که حالا به ۲۱۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین دلیل، گروه‌های جهادی به مانند روزهای آغاز شیوع کرونا به کمک کادر درمان آمدند و با برپایی ایستگاه سلامت آنهایی که بعد از ۹ ماه هنوز خطر کرونا را حس نکرده‌اند و این ویروس منحوس را سرسری می‌گیرند راهنمایی و ارشاد می‌کنند و ماسک در اختیار آنان قرار می‌دهند.

  گروه جهادی عبادالرحمن یکی از این گروه‌ها است که ایستگاه سلامتی خود را جهت پیشگری و فرهنگ سازی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میدان هفت تیر آغاز کرده و افراد فاقد ماسک را با آگاه کردن نسبت به فواید ماسک و همچنین نسبت به وضعیت بیمارستان‌ها دعوت به ماسک زدن می‌کند.

 

حجت‌الاسلام کرمی مسئول این گروه جهادی در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: این گروه جهادی با نذر ماسک به افراد فاقد ماسک یک عدد ماسک به صورت رایگان اهدا می‌کند و پس از اهدا،افراد تعد نامه اخلاقی( #من ماسک میزنم را امضا می‌کنند)

وی بیان کرد: پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه با زنجبیل و آویشن ،پخش کلیپ های تاثیرگذار و  اعلام وضعیت قرمز و تحریک مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات این گروه جهادی در راستای آگاهی بخشی وضعیت موجود است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت گروه های جهادی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای شهر ری بسیار ناسالم شد

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون کیفیت هوای پایتخت با شاخص ۵۶ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

به گزارش فارس، هم‌اکنون ۱۴ ایستگاه کنترل کیفیت هوا در پایتخت در وضعیت سبز، ۱۰ ایستگاه در وضعیت زرد و یک ایستگاه-ایستگاه فرمانداری شهر ری- در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم قرار دارد.

در وضعیت هوای بنفش و بسیار ناسالم هر فردی ممکن است تحت خطر اثرات جدی بهداشتی ناشی از کیفیت هوا باشد.

همچنین هم‌اکنون کیفیت هوای دو شهرستان استان تهران-اسلامشهر و رباط‌کریم- در وضعیت نارنجی قرار دارد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت سبز و زرد هستند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک، ۴۲ روز هوای قابل قبول، صفر روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و صفر روز هوای ناسالم در روز شمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج