Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «احسان مومنی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مکان جدید برای استقرار دانشکده و خدمات کلینیک دندانپزشکی اراک در بلوار نواب صفوی است و این محل به همت معاونت آموزشی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تدارک و تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: مکان قبلی خدمات کلینیک دندانپزشکی به‌علت غیر استاندارد بودن فضا و دسترس نبودن مردم با استقبال کافی مواجه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشکده دندانپزشکی اراک گفت: در مکان جدید کلینیک دندانپزشکی دولتی اراک خدمات عمومی و تخصصی از جمله جراحی، ارتودنسی، درمان ریشه، اطفال، ترمیمی، رادیولوژی  با تعرفه دولتی در نوبت کاری صبح و عصر ارایه می‌شود.

دکتر مومنی افزود: با توجه به شیوع بالای کرونا  ولزوم حفظ سلامت مردم، فن‌های خروجی و تهویه های هوا در این مرکز  با رعایت کامل موازین بهداشتی و به صورت استاندارد تعبیه شده است.

۲۴۷ مطب و مرکز دندانپزشکی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی دندانپزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی دندانپزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا اراک استان مرکزی دندانپزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور کلینیک دندانپزشکی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی